I dag skal jeg....

Idag skal jeg begynne med vår rengjøring :D også til legen litt senere idag :) ellers ikke noe spesielt :/ ikke vær til trilletur

Mamma til en prinsesse ♡

Smårydder litt nå, så skal vi se på ny båt i ettermiddag. Mannen ønsker seg en større båt enn den vi har. Så blir det kanskje ut å shoppe 17 mai klær til barna :)

Jeg skal prøve å jobbe litt. Har hodepine, så konsentrasjonene er ikke helt på topp, men... Og så skal jeg koooooose meg med 4-åringen når han kommer fra barnehagen.. :-)

Gå tur.

Gått på trilletur med ei venninne før i dag og storhandlet:D
Nå venter jeg mest på at gubben skal komme hjem fra jobb, så er det middag;)
Skal en tur på coop obs bygg senere, ellers blir det kos og daffing med veslegutt<3

På babysvømming i kveld og ellers bare slappe av :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

I dag skal jeg på babysvømming. Satser på at regn og torden gir seg innen den tid.

Sent from my iPhone using BV Forum

På Robbie williams konsert

Idag skal jeg straks lage middag og så kose meg med ungene frem mot leggetid. Planen i kveld er å få rammer på noen bilder jeg kjøpte på etsy.com, se Slankekrigen og siste episode av Hell's Kitchen :)

Har vært til frisøren i dag,trilletur,sett på ytterdør og vært en kort tur innom et vennepar:D

Daffing og kos innimellom,resten av dagen fortsetter og slutter med det også:D

Idag har jeg vært hos tannlegen .. og hos ei god venninne :D endte opp med å dra sent idag og :/ jaja natalia sover hvertfall da ♡

Mamma til en prinsesse ♡

Var det bra? Så et lite klipp på tv :)
Tja, han er å blir en fantastisk showmann, men musikken var skuffende. Var jo jazzinspirert, kunne ønske det var mer hans sanger og ikke blande inn Frank Sinatra

Back
Topp