Vært hos snuppa sine besteforeldre og shoppet litt
Mamma til en prinsesse ♡
Mamma til en prinsesse ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres deilig utLigga flat på sofaen og nyta stillheten
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg måtte lese et par ganger fordi det så ut som det stod: ektemann er syk og mannen på havetVi bare slapper av hjemme. Eldstemann er syk og mannen på havet.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Høres deilig ut![]()
Tjener sikkert bra daJeg skal på nattevakt
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
I dag blir en ganske rolig dag hjemme. Litt husarbeid og middag er vell det eneste. Godt å ha noen sånne rolige dager og![]()
hihi ikke sant. selv om man er i permisjon merker man at søndagen er deilig!En rolig dag innimellom har alle godt av, og hvilken dag til å roe ned er ikke bedre enn søndagen![]()
hihi ikke sant. selv om man er i permisjon merker man at søndagen er deilig!
Ja det er vell det som gjør dagen så flottJa, også er min bedre halvdel hjemme![]()
Ja det er vell det som gjør dagen så flott![]()
og så er man gjerne litt sliten i tilleggJeg syns nå vaffal det
Har jo dagene sammen på hverdagen også når han kommer fra jobb,men ikke fra morgen til kveld liksom![]()
En tur på Ikea og ha en rolig kjærestekveld. kanskje mgp?
HVA SKAL DU ?
Så flink du er da! Lapskaus er supergodt!Håper dere hadde en koslig kjærestekveld
I dag skal jeg jobbe såklart
Fine med å jobbe hjemmefra er at jeg kan gjøre litt husarbeid innimellom. Så i dag skal jeg gi meg selv kjøkkentjeneste og lage opp litt middager for hele uken. Starter med lapskaus![]()