I dag skal jeg....

Vært hos snuppa sine besteforeldre og shoppet litt :D

Mamma til en prinsesse ♡

Vi bare slapper av hjemme. Eldstemann er syk og mannen på havet.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Jeg måtte lese et par ganger fordi det så ut som det stod: ektemann er syk og mannen på havet ;) Jeg er litt sliten med andre ord :p God bedring til eldstemann!

Jeg skal på nattevakt:p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Jeg og vesla har dusjet/badet, vært i butikken, gått rundt på tivoli, lekt ute før og etter middagen.

I kveld skal jeg og samboer kose oss med litt godt i glasset, tapas og på tven kanskje se mgp.

Sent from my iPhone using BV Forum

I dag blir en ganske rolig dag hjemme. Litt husarbeid og middag er vell det eneste. Godt å ha noen sånne rolige dager og :)

I dag blir en ganske rolig dag hjemme. Litt husarbeid og middag er vell det eneste. Godt å ha noen sånne rolige dager og :)

En rolig dag innimellom har alle godt av, og hvilken dag til å roe ned er ikke bedre enn søndagen:D

En tur på Ikea og ha en rolig kjærestekveld. kanskje mgp?

HVA SKAL DU ?

Håper dere hadde en koslig kjærestekveld :)

I dag skal jeg jobbe såklart :)
Fine med å jobbe hjemmefra er at jeg kan gjøre litt husarbeid innimellom. Så i dag skal jeg gi meg selv kjøkkentjeneste og lage opp litt middager for hele uken. Starter med lapskaus :)

Håper dere hadde en koslig kjærestekveld :)

I dag skal jeg jobbe såklart :)
Fine med å jobbe hjemmefra er at jeg kan gjøre litt husarbeid innimellom. Så i dag skal jeg gi meg selv kjøkkentjeneste og lage opp litt middager for hele uken. Starter med lapskaus :)
Så flink du er da! Lapskaus er supergodt!

I dag skal vi ut og trille, på senteret siden det er regn i lufta. Men i kveld skal jeg på treningsstudio og løpe fra meg selv.

Back
Topp