I dag skal jeg....

Mrs Wifey

Gift med forumet
Januarhula 2014
Marsboerne 20 18
En tur på Ikea og ha en rolig kjærestekveld. kanskje mgp?

HVA SKAL DU ?

Jeg har hvert å handlet, frøkna står i dusjen og synger for hu ville til farmoren i dag. Jeg skal ta livet med ro, muligens litt husarbeid ellers blir det nok mgp på meg i kveld en stille og rolig kveld hjemme alene :)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Vært en tur i byen med lille nå, skal en tur på IKEA etterpå (gubbis sitt forslag :O) og så er det vel forhåpentligvis stille og rolig i kveld :-)

Vi venter på at lillegutt blir ferdig med blunden sin så skal vi dra på badeland :) Er også tivoli rett ved, så titter sikkert innom der også en tur. Kanskje inn på senteret å se om det er noen billige mammabukser noe sted ;)

til byen med veslegutt,se film, spise taco og snop med mannen i kveld. Muligens se litt grand prix...

Har ellers vært på trilletur til butikken i morges, bakt grove rundstykker etc.
Nå sover veslegutt her igjen,så jeg bør vel strengt tatt rydde litt;) Pappan er ute og maler:):D

Jeg har vært på loppemarked, handla mat og rydda etter snekkerne. Har nå et digert bål med kapp og lignende å følge med på. Så skal jeg vaske litt hus, tenkte jeg og så blir det bare avslaping i kveld! :-)

Kos dere!
I dag skal vi fly.

Shopping med ungene har stått på timeplanen så lang:)
Nå er det snart vaktskifte i heimen, når mannen kommer hjem fra jobb drar jeg på jobb:P

14. Januar 2015?

Idag har jeg besøk av min nevø på 6år som leker med store jenta på 6. Han skal være her frem til middag. Så etter det er det kun kos.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Her blir det en stille og rolig dag og kveld for meg selv, for har barnefri :) Har fått gjort litt men er ille godt og bare slappe av :)

Idag er jeg invitert på fest, så vurderer fortsatt om jeg skal gå. ;) Har barnevakt om vi ønsker å gå =)

Rekeaften med jentene i kveld, med melodi grand prix. Gleder meg :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har vært ute og spist lunsj med gutta mine + på loppis. Nå skal jeg og poden snart dra og spille fotbal.

Vi bare slapper av hjemme. Eldstemann er syk og mannen på havet.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har vært på jobb, mens familien har vært hjemme og slappa av, så jammen ut som om de hadde vært på kafe ;). I kveld skal vi lage middag og slappe av :)

Bursdag å etterpå skal jeg legge meg tidlig

Grand prix!!! :D

Februar-14 mamma <3

Back
Topp