Hypermesis? Hjelp!

Huff ikke kjekt det der!:/ har vært dårlig alle mine svangerskap så du har min fulle medfølelse! Redd det blir sykemld på meg og men har helst lyst å klare meg uten så her tvinger jeg meg gjennom arbeidsdagen! Er helt pudding når jeg kommer hjem da så regner med det blir tungt neste uke når mannen er offshore..:/

Akupunktur hjelper meg veldig! Er så og seie heilt kvalmefri i litt over ei veke etter kvar behandling. Kasta ikkje opp på langt nær like mykje som du, 1-2 gongar pr dag berre, men ingen oppkast etter akupunktur. Før eg gjekk til akupunktur brukte eg postafen, legen min nølte ikkje med å sette meg på det. Dei er søvndyssande, men tok dei rett før eg la meg, så virka dei rundt 18-20 timar :)

Hvordan går det med deg nå?
Takk for omtanken her:)
I går hadde jeg en okei dag. Da sluttet jeg og spy i 16-tiden. Men i dag har helvete vært tilbake . Jeg har vært ute en liten tur og etter det tok det helt av :( ligger på sofaen med guttungen og ene bikkja nå og gruer meg til sambo kommer hjem for da får vi visst besøk. Ugg!
Jeg er enda oppe om natten og kaster opp og har nå funnet ut at banan som tidligere var min redning ikke kan spises mer,etter to biter så sprenger det på i halsen og jeg må løpe på do:/
Men på mandag har jeg første time til akupunktur så jeg krysser fingrene for at det hjelper :)
Nå er det heldigvis helg så jeg får hjelp med 4åringen og det skal bli godt <3

Back
Topp