hvorfor?

lena

Elsker forumet
hei alle...
må bare snakke litt ut her jeg da!
lånte tlfen til min smaboer i dag morres,noe jeg tydligvis ikke skulle gjort...
hadde ringt de jeg skulle....
pleier ikke å lese mld hans,men i dag gjorde jeg det...desverre.....
fant da ut at han skriver mlder med ei annen jente...grei nok det,skal jo ikke nekte ham det da...
men når jeg kom lenger ned i mldene,så sto det...:Finn ut hva du føler for lena først....han treffer ho mer enn hva jeg tror,tror jeg..det står glad i deg etter til hver slutt og glad i deg og vennen....
hvordan skal jeg tolke dette mener dere...
har sitti å gråti siden jeg så den...hvorfor sier han ikke noe?vi skal jo flytte snart og alt+ at babyen kommer snart oxo...
hjelp meg...hva skal jeg gjøre..er redd for å miste ham...

klem[:(]

nei jeg har ikke snakket med ham om det...han ligger å sover enda han da...
ve liksom ikke helt hvordan jeg skal gjøre det...skal jeg gå rett på sak?eller skal jeg gå rundt grøten for å se om han oppfatter det selv?
har jo gjort noe dumt jeg oxo da,har jo smug tittet i noe som ikke er mitt...
klem

Oiiiiiiiii..........................
Det var ikke kult....
Det værste er vel egentlig at du har vært på hans tlf, men på en annen side burde han si noe til deg da.....
Opplevde det samme for noen år siden og husker veldig godt hvordan det var og jeg synes veldig synd på deg nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Du burde bare konfrontere han med det med en gang. Ikke vits å prøve å vente for å se hva som skjer....
Dere skal jo ha barn også så dette må dere rydde opp i så fort som mulig!
Lykke til å la meg høre fra deg. Bare skriv mer hvis du vil. Er på nett hele dagen i dag.

takk for det...har hatt problemer for ikke alt for lenge siden oxo..da var han borte i to mnd...han sa han jobbet....ikke vet jeg lenger...
da fikk jeg beskjeden at jeg fikk sjangsen pga at jeg var gravid....da gikk han ut med at jeg var x-en han via msn og at han hadde planer om å flytte ut....
så detta er ikke lett..kan jeg nekte ham å dra il denne dama,når jeg vet han skal dit...selv om han sier han bare skal se på bilen hennes...
eller blir det for dumt?
klem

ånei, slike ting er grusomt å lese [:(]
Hatt det slik med kjæresten minjeg også, men det var på begynnelsen av forholdet vårt og jeg skal si jeg var ute av meg de neste dagene...
Jeg hadde nok satt meg ned for å prate med han, det er viktig at du finner ut hva dette egentlig betyr.
Kan hende det ikke er så ille som det virker og da er det greit å finne det ut så du ikke fortsetter å være opprørt. Og hvsi det er så ille som det kanskje høres ut så ja... da er det greit å finne ut hva som egentlig skal skje. Og hva dere kan gjøre for å bedre forholdet deres.

Uff, stakkars deg... fikk skikkelig vondt av deg nå...

Det blir nesten litt teit å skulle nekte ett voksent menneske noe, men samtidig er det ikke lett å la være heller da.... Men skal han holde på sånn er det jo ikke noen fremtid for verken deg eller barnet ditt. Gå rett inn til han med en gang å få det unna. Det er alltid det beste!Prøv å spill litt likegyldig da, selv om det ikke er lett......

må bare si at jeg er totalt enig med tammis.
Hva så om du leste mld hans??? du er kjæresten hans, dere er forlovet. Han skal ikke skjule ting or deg da....

fortell hvordan det har gått etter at du har pratet med han da...

Uff, en veldig vanskelig situasjon å komme opp i. Du bør nok konfrontere han med det først som sist. Ellers kommer det nok til å gnage og det er ikke bra for deg og babyen.

Lykke til.

har jo lest md før og han sier hver gang han vet det, om jeg fant noe spennende...
har på en måte skjønt han prøver å skjule noe,han kan aldri la tlfen ligge igjen på bordet...ikke en gang når han er på do eller er i dusjen...
akkurat som han er redd for at den går fra ham...

klem

seriøst lena, hvorfor skal du ta hensyn til at han sover??? bras nå inn på soverommet og spør hva han driver med for tida...
Om han har noe å fortelle deg?? eller om du må lese mld hans hver gang for å finne ut om han er en drittsekk eller ikke???!!!
Det hadde jeg gjort... ikke søren meg om jeg hadde tatt hensyn til han, når han ikke klarer å ta hensyn til deg!!

Nå kjenner jeg meg forbanna[:@][:@][:@]Faen heller!!! Man holder for pokker ikke på slik når dere er forlovet og du er gravid og alt!!![:@][:@]
Hadde dette vært meg hadde jeg eksplodert himmelhøyt i taket og antagelig satt fyr på senga han ligger å sover i!!![:@]
Gå å vekk han å konfronter han med dette! Om han prøver seg på å si at du ikke har noen ting å gjøre med hans meldinger så tar du den største steikepanna du har å smeller den i skallen på han!!![:@]Grrrrrrrrrrrrrrrrrr[:@]

er nok enig med tammis her.. Det hadde jeg IKKE tolerert. Opplevde det samme selv for noen år tilbake, og da ble det huskestue skal jeg fortelle!!!! Han fikk skikkelig panikk, gråt og ba om tilgivelse. Heldigvis hadde det ikke skjedd de store tingene, men han fikk i hvertfall en oppvåkning. Jeg satte rett og slett et ultimatum. Greit nok at man ikke skal lese andres meldinger, men man skal heller ikke ha sånne ting å skjule for kjæresten sin!!!!!! Så jeg ville ha konfrontert, uten å angripe. La han få sjansen til å forklare... Gutter har det med å reagere med sinne dersom de blir angriper, og det er ikke spes fruktbart. men HUFF, jeg føler med deg, du må ha det forferdelig nå. Veldig lei meg på dine vegne, og håper alt ordner seg til det beste for DEG!

Stoor klem

har en datter fra før,men ikke med ham...jeg var alenemor med henne i nesten tre år...og når han kom inn i bilde så ble han hennes pappa...hun spurte ham selv og han sa ja det er greit..bare kall meg pappa...vil ikke sitte med to barn alene...syntes det var tøft nok med en...

klem

Til Ylva kunne ikke noe annet å le når jeg leste din. Den var fine [:D]

Og lena dette må du ikke finne deg i. Min mobile ligger en plass hele dagen og om min mann leser eller sender meldiger fra min mobil gjør det meg ikke noe.
Hadde gått rett inn å sakkt hva jeg mente og hvis han blir sint for du har vært på hans mobil når dere er forlovet JA DA HAR HANN NOE Å HOLDE HEMMELIG er typisk at folk reagerer sånn da.
Synes synd på deg håper det ordner seg for dere.
Masse lykke til

ja dette er ikke lett,det er sikkert å hvist...
vil ikke vekke ham heller,vet hvor morgen gretten han kan være..og da blir det i allefall nok kranglig....
huff....

Blås i den morgengretne typen, og vekk ham! Du har da rett til å få svar på hva i helvete han driver med! Det får da være grenser.

Jeg leser vanligvis ikke meldingene til samboeren, og tror heller ikke han leser mine, men hadde jeg funnet ut noe slikt, så hadde jeg blitt så forbannet og gitt blaffen i tidspunkt på døgnet.

Du kan ikke sitte med disse tankene og vente på at han skal våkne før du konfronterer han. Gjør som Tammis skrev, riv opp døra og kast mobilen i hue på'n [:@] Idioten fortjener ikke bedre!!!

Skjønner den... ikke noe vits i å vekke ham dersom det gjør hele situasjonen verre. Men som flere sier her, jeg tror det er viktig at du forholder deg rolig, neste kald!! Og si at du og barnet hans flytter for dere selv dersom han ikke har nok med bare deg. Og det mener jeg du skal gjøre! Han må jo bevise at det er DEG han vil ha.. mener nå jeg da..

Uffda!
Det var ikke no særlig nei...ser her at du ikke vil vekke han for å ta det opp med han!!
Skjønner jo det åsså, sikkert mange tanker som surrer å du er "redd" for at det skal bli verre. MEN du må desverre bare stå på ditt å riste han en smule...eller MYE!

Har du merket på andre områder at han kansje har en annen? Mye ute, på nett, mye på fester, sover borte osv osv...

Hvordan su skal gå frem? Ja si det, ville bare ha sakt sannheten. Er det en grunn til at du tittet på meldingen hannes da? Hadde du en magefølelse?

JEG mener at telefon er en privat ting ja, men dersom man går rundt å er redd for den da skjuler partneren din noe. Man skal ikke trenge å gå inn på sin kjære sin telefon, men det er noe helt annet å ikke få lovt å gå inn på den. Vi bruker telefonene om hverandre, ligger hannes nærmest så bruker jeg den.

Vet ikke om det var noe klokt i dette i det hele tatt, men jeg skjønner du koker over nå av spørsmål, å det er KUN en som kan gi deg svar.

PS! Noter ned telefon nr til den jenta, kan hende du får bruk for det [;)]

Back
Topp