Hvorfor skal det ta så lang tid å få til det man ønsker mest? ENDELIG MAMMA❤️

Var akkurat det samme med meg, bare litt tidligere. Endte opp på vekstkontroll på sykehuset (de hadde jeg en del av uansett), da målte babyen enda større enn hun hadde pleid, 92 percentil tror jeg det var :smiley-ashamed004 Så vi visste uansett at det ikke var noen fare for veksten :hilarious: Magen ble synlig større igjen innen 38+0, men babyen ble ikke stor likevel (født 38+1), rart det der :pompus:

39+4 og kontroll hos jordmor igjen

Da har jeg vært på nok en jordmorkontroll, siden SF målet har flatet ut. Jordmor mente jeg ikke skulle bekymre meg. Men selvsagt gjør jeg det likevel.

Lillemor har alltid liggi litt under gjennomsnittet på UL. Men kjenner dette bekymrer meg litt nå. Kjenner masse med liv og alt annet ser bra ut. Hun har også så og si festet seg helt❤️

Så venter bare på svar på henvisning om tilvekstkontroll. Mye mulig de ikke velger å ta meg inn, siden jeg skal på trivselkontroll neste fredag om jeg ikke har født innen den tid.

Ser jo at hun egentlig følger sin kurve, med tanke på at hun alltid har liggi litt under gjennomsnittet på UL.

Men er det flere her med SF mål som har flatet helt ut på slutten?

Slik ser diagrammet mitt ut nå:
IMG_6364.jpeg

Last edited:
39+4 og kontroll hos jordmor igjen

Da har jeg vært på nok en jordmorkontroll, siden SF målet har flatet ut. Jordmor mente jeg ikke skulle bekymre meg. Men selvsagt gjør jeg det likevel.

Lillemor har alltid liggi litt under gjennomsnittet på UL. Men kjenner dette bekymrer meg litt nå. Kjenner masse med liv og alt annet ser bra ut. Hun har også så og si festet seg helt❤️

Så venter bare på svar på henvisning om tilvekstkontroll. Mye mulig de ikke velger å ta meg inn, siden jeg skal på trivselkontroll neste fredag om jeg ikke har født innen den tid.

Ser jo at hun egentlig følger sin kurve, med tanke på at hun alltid har liggi litt under gjennomsnittet på UL.

Men er det flere her med SF mål som har flatet helt ut på slutten?

Slik ser diagrammet mitt ut nå:
Vis vedlegget 465543
Mitt har alltid flatet ut etter barna har festet seg :Heartred

Samme her, har flatet ut når magen han sunket :Heartred Nå nærmer det seg virkelig :love017

39+6 og inn på sjekk på sykehuset

Da er jeg blitt ringt fra sykehuset. Og de vil ha meg inn til sjekk pga SF målet mitt har flatet helt ut.
Veldig spent på hva dem kommer frem til der i dag, og håper rett og slett på å bli satt i gang. Synes vi har hatt nok av bekymringer under denne graviditeten❤️ Men det gjenstår å se hva de ser og hva de sier. Håper i hvert fall at alt står bra til med lille jenta vår❤️

Det nærmer seg termin også, på tirsdag! Så nå begynner jeg å bli utålmodig. Etter jeg var hos jordmor på onsdag, fikk jeg masse kynnere, nedpress, menssmerter og ryggvondt. Trodde det kanskje begynte å skje noe da, men der ble jeg lurt. Neste dag var alt rolig igjen:banghead:

Men i hvertfall, nå venter vi veldig på deg lille skatten vår❤️

Da er jeg blitt ringt fra sykehuset. Og de vil ha meg inn til sjekk pga SF målet mitt har flatet helt ut.
Veldig spent på hva dem kommer frem til der i dag, og håper rett og slett på å bli satt i gang. Synes vi har hatt nok av bekymringer under denne graviditeten❤️ Men det gjenstår å se hva de ser og hva de sier. Håper i hvert fall at alt står bra til med lille jenta vår❤️

Det nærmer seg termin også, på tirsdag! Så nå begynner jeg å bli utålmodig. Etter jeg var hos jordmor på onsdag, fikk jeg masse kynnere, nedpress, menssmerter og ryggvondt. Trodde det kanskje begynte å skje noe da, men der ble jeg lurt. Neste dag var alt rolig igjen:banghead:

Masse lykke til på kontroll❤️ Aller, aller siste innspurten nå:Heartred Snart har du lillemor i armene dine:love7:Heartpink

Lykke til på kontrollen! Skjønner godt du helst vil få henne ut nå :Heartred Nesten i mål :love7

Da var kontrollen gjennomført og alt så ut til å stå kjempe bra til❤️ Følger sin kurve helt perfekt og er estimert til å veie 3200g.

Så da er det bare å vente og se når hun tenker å ta turen ut og hilse på❤️
Så spennende, vil bare ønske deg masse lykke til med innspurten og fødsel! :Heartred Snart har du jenta di i armene!!

For en reise, og nå er du snart i mål! Måtte gå tilbake i dagboka di å lese de første innleggene fra du testet positivt denne gang. Helt fantastisk :Heartred Heia heia med innspurt. Forstår du er lei og gleder deg til å treffe lille! Gleder meg til fødselsoppdatering :)
Ja det har vært en skikkelig reise dette, men nå er er vi endelig snart i mål❤️ Håper bare det ikke er mange dagene igjen:love017

40+2 og siste svangerskapskontroll ❤️
Da skal jeg straks avsted til fastlegen for siste svangerskapskontroll siden jordmor er i ferie.

Og i natt har jeg våknet så mange ganger pga menssmerter.
Da jeg sto opp, så det ut som om det kunne være litt lyyyyyse rosa utflod på papiret. Så nå har jeg et håp om at dette kan være starten på at livmorhalsen åpner seg:nailbiting:

Begynner å bli spennende dager dette her❤️ Ha en fin ny uke dere❤️

40+2 og siste svangerskapskontroll ❤️
Da skal jeg straks avsted til fastlegen for siste svangerskapskontroll siden jordmor er i ferie.

Og i natt har jeg våknet så mange ganger pga menssmerter.
Da jeg sto opp, så det ut som om det kunne være litt lyyyyyse rosa utflod på papiret. Så nå har jeg et håp om at dette kan være starten på at livmorhalsen åpner seg:nailbiting:

Begynner å bli spennende dager dette her❤️ Ha en fin ny uke dere❤️

Ååååh, så spennende- virker kanskje som noe er på gang :smiley-bounce012 Masse, masse lykke til❤️

Masse, masse lykke til! :Heartred

Back
Topp