Hvorfor skal det ta så lang tid å få til det man ønsker mest? ENDELIG MAMMA❤️

40+3 og termin

Og der kom det enda mer av slimproppen i do:joyful: Og menssmertene har ikke forsvunnet, men kommer og går. Har også hatt en liten mengde med utflod som var lyserosa i dag også. Rett før mer av slimproppen kom. Litt tak i ryggen, men ikke noe mer vondt enn forrige dagen.

Klarte å sove litt bedre i natt, men våkner hver gang menssmertene kommer. Nå er jeg veldig vandt til å ha kraftige menssmerter, så synes ikke de er veldig vonde foreløpig.

Herregud som jeg er spent hvordan dette oppleves. Jeg gruer meg faktisk ikke i det hele tatt, bare veldig veldig spent❤️

40+3 og termin

Og der kom det enda mer av slimproppen i do:joyful: Og menssmertene har ikke forsvunnet, men kommer og går. Har også hatt en liten mengde med utflod som var lyserosa i dag også. Rett før mer av slimproppen kom. Litt tak i ryggen, men ikke noe mer vondt enn forrige dagen.

Klarte å sove litt bedre i natt, men våkner hver gang menssmertene kommer. Nå er jeg veldig vandt til å ha kraftige menssmerter, så synes ikke de er veldig vonde foreløpig.

Herregud som jeg er spent hvordan dette oppleves. Jeg gruer meg faktisk ikke i det hele tatt, bare veldig veldig spent❤️
Er ikke noe å gruer seg til :Heartred klart er det vondt, men overkommelig og 100% verdt det :Heartred og helt ærlig så tror jeg den mentale smerten du har gått gjennom med lang prøvetid er myyye verre enn fødsel! Snart er babyen din i armene :Heartred

Er ikke noe å gruer seg til :Heartred klart er det vondt, men overkommelig og 100% verdt det :Heartred og helt ærlig så tror jeg den mentale smerten du har gått gjennom med lang prøvetid er myyye verre enn fødsel! Snart er babyen din i armene :Heartred
Mange som dessverre gruer seg og f eks har helseangst/fødeangst. Synes så synd på de som har det sånn.

Og ja den kan jeg skrive under på at den mentale smerten har vært ekstremt tøff. Så tøff at vi nesten valgte å gå i fra hverandre for det begynte å tære så mye på forholdet. Men ut av dette har vi lært ekstremt mye, og funnet ut av ting som virkelig har gjort oss sterkere sammen en noen gang. Og når vi har vært igjennom så mye, så skal vi klare det meste har vi funnet ut.

Og nå kommer snart den fineste premien vi har jobbet så hardt for:Heartbigred

Masse lykke til :Heartred
Jeg er enig. Det er vondt, men overkommelig og 1000% verdt det. Jeg hadde 2 netter med rier, og ikke kunne sove mer enn 15 min sammenhengende, men glemte smertene med en gang mini var på brystet mitt for første gang :love017

Mange som dessverre gruer seg og f eks har helseangst/fødeangst. Synes så synd på de som har det sånn.

Og ja den kan jeg skrive under på at den mentale smerten har vært ekstremt tøff. Så tøff at vi nesten valgte å gå i fra hverandre for det begynte å tære så mye på forholdet. Men ut av dette har vi lært ekstremt mye, og funnet ut av ting som virkelig har gjort oss sterkere sammen en noen gang. Og når vi har vært igjennom så mye, så skal vi klare det meste har vi funnet ut.

Æhh spennende!!! Oppdater når du orker. :Heartbigred

Ja ja, selvfølgelig! Mente ikke at ingen gruer seg eller noe. Og jeg mener også at man skal ta de som gruer seg eller har angst på alvor. Burde vært mye bedre opplegg og oppfølging for dem. Sa det på den måten fordi du sa at du ikke gruet deg :hilarious: :Heartred

Hvordan går det med deg? Har vært innom flere ganger i dag. Så spent :Heartred Og mener ikke mase, bare svar når du har lyst!

Lille veslemor kom i går 31.07.25❤️

Det ble en litt heftigere fødsel enn vi hadde tenkt.

Vannet gikk kl19 dagen før. Det tok litt for lang tid før hun ville ut. Så det ble litt hjelp med sugekopp. Og grunnen til at det var vanskelig å få henne ut, var at hun hadde navlesnoren rundt halsen, som da holdt henne igjen.
Hun kom ut rett før kl06, som de da hadde satt som tiden hun burde være ute til❤️

Når morkaken skulle ut, kom bare en liten del av den, så jeg ble sendt avgårde på operasjonsbordet for en utskrapning.

Så alt i alt er jeg rimelig sliten. Med et klipp og et rift som er sydd, i tillegg mista 1,3 liter blod.

Men jeg er så takknemlig for nå sitter jeg her på barsel med den fineste skatten i armene❤️

Lå å tenkte på at nå er det kanskje en oppdatering fra deg, har ikke fulgt med hele veien, men du har med i noen av mine Ikm grupper og har aldri sluttet tenke på deg og håpt så inderlig for deg, så tok jeg turen inn helt tilfeldig nå for å sjekke og jammen meg så var det fantastisk nyhet ❤️ Gratulerer så inderlig mye, endelig var premien her ❤️

Gratulerer så mye!!

Jeg skal gi deg samme råd jeg fikk av jordmor etter min første: om du synes at det ble litt voldsomt, snakk det i hjel :Heartred

Nå er endelig lille her, som dere virkelig har kjempet for :sad010

Gratulerer med den vesle skatten! Endelig er hun her, hun skulle bare visst. :Heartred Godt å høre at alt gikk bra, tross dramatikken. Kos dere sammen nå!

Back
Topp