40+3 og termin
Og der kom det enda mer av slimproppen i do
Og menssmertene har ikke forsvunnet, men kommer og går. Har også hatt en liten mengde med utflod som var lyserosa i dag også. Rett før mer av slimproppen kom. Litt tak i ryggen, men ikke noe mer vondt enn forrige dagen.
Klarte å sove litt bedre i natt, men våkner hver gang menssmertene kommer. Nå er jeg veldig vandt til å ha kraftige menssmerter, så synes ikke de er veldig vonde foreløpig.
Herregud som jeg er spent hvordan dette oppleves. Jeg gruer meg faktisk ikke i det hele tatt, bare veldig veldig spent
Og der kom det enda mer av slimproppen i do
Og menssmertene har ikke forsvunnet, men kommer og går. Har også hatt en liten mengde med utflod som var lyserosa i dag også. Rett før mer av slimproppen kom. Litt tak i ryggen, men ikke noe mer vondt enn forrige dagen.Klarte å sove litt bedre i natt, men våkner hver gang menssmertene kommer. Nå er jeg veldig vandt til å ha kraftige menssmerter, så synes ikke de er veldig vonde foreløpig.
Herregud som jeg er spent hvordan dette oppleves. Jeg gruer meg faktisk ikke i det hele tatt, bare veldig veldig spent
klart er det vondt, men overkommelig og 100% verdt det