Hvorfor skal det ta så lang tid å få til det man ønsker mest? ENDELIG MAMMA❤️

Gratulerer så mye med lille frøkna :love7 :binkybaby :cool05:talk017:dummy1::gen014:happy093:love017:Heartpink kose deg masse lille nurket, og bare nyyyt nyfødtbobla❤️ Skjønner det var en litt tøff fødsel, håper barseltiden blir litt roligere og mjukere enn den kan være❤️

Hurra for overstått fødsel, selv om den ble i heftigste laget :Heartred For et stykke arbeid du har gjort! Vært kjempe fint å få følge deg fra start til "slutt", kos deg så mye med veslepia :love017

Gratulerer så mye med vesla :Heartred
Ønsker dere masse lykke til videre, og håper du oppdaterer her innimellom selv om baby er ute :Heartred

Lille veslemor kom i går 31.07.25❤️

Det ble en litt heftigere fødsel enn vi hadde tenkt.

Vannet gikk kl19 dagen før. Det tok litt for lang tid før hun ville ut. Så det ble litt hjelp med sugekopp. Og grunnen til at det var vanskelig å få henne ut, var at hun hadde navlesnoren rundt halsen, som da holdt henne igjen.
Hun kom ut rett før kl06, som de da hadde satt som tiden hun burde være ute til❤️

Når morkaken skulle ut, kom bare en liten del av den, så jeg ble sendt avgårde på operasjonsbordet for en utskrapning.

Så alt i alt er jeg rimelig sliten. Med et klipp og et rift som er sydd, i tillegg mista 1,3 liter blod.

Men jeg er så takknemlig for nå sitter jeg her på barsel med den fineste skatten i armene❤️
Gratulerer! Du må bare nyte ho så mykje som dere kan

Endelig er hun her! Gratulerer så mye! :Heartred Stort tillykke og gladtårer herfra:Heartred *snufse*
Kos dere masse fremover med lille vidunderet!

Gratulera så masse, tenk endelig er du mamma❤️ blir heilt rørt! Nyt tida og kjærligheten❤️

Ååh, blir så rørt av å lese den nye tittelen til dagboken din❤️❤️ Endelig fikk du en terminspire, og endelig får du holde din egen baby i armene❤️ Det er helt utrolig å tenke på hva vi går gjennom for å bli gravid, deretter svangerskapet og så fødselen. Og du har gått gjennom mer enn de aller, aller fleste vil jeg tro!

Ønsker deg masse lykke til videre i barselperioden :love017

Back
Topp