Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Shitt som tiden flyr, sikkert ikke for deg da17+0
Og da hadde det plutselig gått litt tid igjen. Herregud jeg synes tida flyr om dagen, selv om jeg bare går hjemme.
Nå driver vi og fikser, rydder og ordner, slik at vi snart kan begynne å innrede det som skal bli barnerommet. Det blir litt omorganisering kan man si, men så gøy
Litt handling til lille knøttet er vi også godt i gang med.
Bestilte Easygrow vognpose på salg for 690kr isteden for 2290kr. Da måtte jeg bare slå til, for det var et sykt bra tilbud
10 små dager igjen til OUL og formen er bra om dagen. Fortsatt noen kvalme runder, men mye bedre.
Som jeg grugleder meg til OUL. Gruer meg for at de skal finne noe galt som de ikke så på TUL, men gleder meg masse over at vi endelig skal kunne få se om det bor en liten gutt eller en liten jente inni magehusetfor nå synes jeg det holder med å gjemme seg for oss
![]()

Det har vi ikke tatt standpunkt til ennå. Om vi ikke får se denne gangen heller, så får vi vurdere å ta privat. Hyggelig å se lille bebis uansett en gang til, men synes 1800kr her jeg bor er litt i drøyeste laget da vi har vært på privat ultralyd to ganger allerede. Men vi får seShitt som tiden flyr, sikkert ikke for deg da![]()
Så koselig med forberedelser til den lille kommer! Om dere ikke får se kjønn på ultralyd nå, lar dere det være til fødsel? Eller går dere privat?![]()
satser på å få se hva det er denne gangenÅ så herlig17+3
Lurer faktisk på om det var lille bebis jeg kunne kjenne for litt siden.
Jeg lå på ryggen i sofaen og slappet av litt, og da kom noen svake små dunk.
Akkurat som om noe dyttet borti noe mykt, nesten bomull. Veldig vanskelig å forklare. Første baby, så mye mulig det ikke var det altså…men det føltes som noe jeg ikke har kjent på før![]()

Kan absolutt være lille baby. Jeg kjente i uke 16/17 med alle mine17+3
Akkurat som om noe dyttet borti noe mykt, nesten bomull. Veldig vanskelig å forklare. Første baby, så mye mulig det ikke var det altså…men det føltes som noe jeg ikke har kjent på før![]()
Jeg vil tro det var bebis du kjente ja!17+3

Har du følelse på kjønn?18+0
Da var en ny uke i gang igjen
Bare 3 små dager igjen til OUL! Grugleder meg som vanlig. Man blir alltid litt bekymra for hva dem ser, men krysser fingrene for at alt fortsatt ser bra ut og at vi får sett hvilket kjønn det er![]()

Holder en knapp på guttHar du følelse på kjønn?![]()
Det blir skikkelig spennendeHolder en knapp på guttMen skal bli spennende å se om følelsen stemmer
![]()

Oi! Uke 18 allerede! Da er du godt i gang med 2.trimester! Ultralyd kan føles skummelt ja, men om alt så fint ut på TUL, er sjansene gode for at alt er bra nå også. Lykke til!18+0
Da var en ny uke i gang igjen
Bare 3 små dager igjen til OUL! Grugleder meg som vanlig. Man blir alltid litt bekymra for hva dem ser, men krysser fingrene for at alt fortsatt ser bra ut og at vi får sett hvilket kjønn det er![]()

Ja det går unna! Vet at det mest sannsynlig går veldig bra, men man sitter alltid med en liten engstelse uansett tror jeg. Men skal bli koselig å se lille nurket vårt igjen ogsåOi! Uke 18 allerede! Da er du godt i gang med 2.trimester! Ultralyd kan føles skummelt ja, men om alt så fint ut på TUL, er sjansene gode for at alt er bra nå også. Lykke til!![]()

Ja, har stor forståelse for at du engster deg. Gråt meg gjennom nesten hver ultralyd fordi jeg var sikker på at det ikke var hjerteslag mer, selv om jeg visste at sannsynligheten for det var lav. Det er ikke så lett, det der!Ja det går unna! Vet at det mest sannsynlig går veldig bra, men man sitter alltid med en liten engstelse uansett tror jeg. Men skal bli koselig å se lille nurket vårt igjen ogsåtusen takk
![]()