Hvorfor skal det ta så lang tid å få til det man ønsker mest? ENDELIG MAMMA❤️

13+0

Over i enda en ny uke, som jeg digger det! ❤️

Drømmer meg bort i vogner om dagen. Men har lovt meg selv å ikke bestille vogn før vi får vært på UL i februar❤️
Gratulerer med enda en uke gjennomført! :love017 Hvilke vogn ser du på? Er i samme dilemma, har ikke turt å bestille enda. Er i uke 21 så burde vel kanskje snart være tid for det

Gratulerer med enda en uke gjennomført! :love017 Hvilke vogn ser du på? Er i samme dilemma, har ikke turt å bestille enda. Er i uke 21 så burde vel kanskje snart være tid for det
Vurderer veldig denne vognen.
IMG_4504.jpeg

Alltid vært svak for Emmaljunga :)

13+4

Og der kom svaret på NIPT testen:

«Hei
Informasjon om NIPT-prøven
Vi har mottatt svar på NIPT-prøven (non-invasiv prenatal test) som ble tatt av deg i forbindelse med din tidlig ultralydundersøkelse hos oss.
Svaret er normalt – det vil si at det ikke ble funnet tegn til trisomi 13, 18, eller 21 i fosterets arvematerial. Dette betyr at det er lite sannsynlig at fosteret har en av disse tre tilstandene. Videre
undersøkelse er derfor ikke nødvendig.»

Veldig godt å få svaret svart på hvitt også, selv om alt så bra ut på TUL❤️

Last edited:
13+4

Og der kom svaret på NIPT testen:

«Hei
Informasjon om NIPT-prøven
Vi har mottatt svar på NIPT-prøven (non-invasiv prenatal test) som ble tatt av deg i forbindelse med din
Vi har mottatt svar på NIPT-prøven (non-invasiv prenatal test) som ble tatt av deg i forbindelse med din
tidlig ultralydundersøkelse hos oss.
Svaret er normalt – det vil si at det ikke ble funnet tegn til trisomi 13, 18, eller 21 i fosterets arvematerial. Dette betyr at det er lite sannsynlig at fosteret har en av disse tre tilstandene. Videre
undersøkelse er derfor ikke nødvendig.»

Veldig godt å få svaret svart på hvitt også, selv om alt så bra ut på TUL❤️
Gratulerer så mye med gode nyheter! :D Fint å vite at alt er bra med babyen :Heartpink

14+0

Og der var vi over i 2.trimester❤️ Herregud! Tenk at jeg skal få oppleve alt dette. Jeg er så utrolig takknemlig og glad.

Formen er bra. Litt småkvalm nå og da, men ellers bra. Fortsatt trøtt, så tar meg ofte en liten dupp i løpet av dagen.

Har begynt å bevege meg litt mer om dagen på mølla, og det er så deilig.

Her på Østlandet har snøen glidd over til regn og masse har allerede smeltet i løpet av dagen. Og da blir jeg sååå glad. Ser bare frem i mot vår, sol og sommer❤️

15+0

Det går fremover❤️

Har begynt litt små innkjøp til lille bebbis❤️ er så koselig!

I natt drømte jeg at jeg fødte en liten gutt, og det er gutt jeg har en følelse på at jeg har i magen.
Men gleder meg så mye til ny UL om 24 dager. Da får vi vite om det er en liten gutt eller en liten jente som bor i magehuset❤️

15+0

Det går fremover❤️

I natt drømte jeg at jeg fødte en liten gutt, og det er gutt jeg har en følelse på at jeg har i magen.
Men gleder meg så mye til ny UL om 24 dager. Da får vi vite om det er en liten gutt eller en liten jente som bor i magehuset❤️
Herlighet, tenk uke 15! Blir spennende å se hvem som gjemmer seg der inne!

Last edited:
15+0

Det går fremover❤️

Hyggelig oppdatering :happy: Enig, små innkjøp er veeeldig koselig :Heartred Jeg har også sett for meg gutt av en eller annen grunn hos deg :love017

15+0

Det går fremover❤️

Enig i at det er så koselig å begynne med små innkjøp til de små :shy: Blir spennende når du får vite kjønn :love7 Her så vi kjønnet uten tvil på TOUL igår, så jeg dro rett og handlet inn en rosa body med matchende bukse og smekke til. Ble brått mer virkelig at det kommer en baby til sommeren:shy:

Enig i at det er så koselig å begynne med små innkjøp til de små :shy: Blir spennende når du får vite kjønn :love7 Her så vi kjønnet uten tvil på TOUL igår, så jeg dro rett og handlet inn en rosa body med matchende bukse og smekke til. Ble brått mer virkelig at det kommer en baby til sommeren:shy:
Gøy at du fikk se kjønn på TUL❤️ her ville ikke knøttet vise skrittet i det hele tatt på TUL:hilarious: Men men. Så lenge alt så bra ut og baby er frisk, så klarer vi å vente på å få vite det :happy:

Gøy at du fikk se kjønn på TUL❤️ her ville ikke knøttet vise skrittet i det hele tatt på TUL:hilarious: Men men. Så lenge alt så bra ut og baby er frisk, så klarer vi å vente på å få vite det :happy:
Det er absolutt det viktigste ja :Heartpink blir ekstra spennende for dere på neste ultralyd da :shy: Krysser fingrene for at babyen er litt mer villig til å vise seg frem da :happy:

Det er absolutt det viktigste ja :Heartpink blir ekstra spennende for dere på neste ultralyd da :shy: Krysser fingrene for at babyen er litt mer villig til å vise seg frem da :happy:
Ja blir veldig spennende :gen014 og så kommer jeg til å gå amok ved å pynte barnerommet enten gutt eller jente stil etter vi får vite:joyful: rommet er nesten akkurat malt (to år siden), i mørk blått og hvitt, så håper litt på at det er en liten guttebass så slipper jeg å male om rommet:hilarious:

Back
Topp