Vi hadde noen ekstra kontroller for å se at alt fungerte som det skulle. Redselen min var væskeopphopning i buken osv. Men alt var fint, det var bare en ekstra. De tok også ultralyd rett etter fødsel som konkluderte med at det var ukomplisert og ikke trengte ytterligere oppfølging. Nå er hun 2,5 år og bleiefri, så det har gått bra.Veldig stasoi 3 nyrer ja! Hva ble gjort med det om jeg kan spørre?
Vi håper og tror at dette skal gå bra![]()
Det er bare at når de faktisk finner noe som kanskje krever litt mer, så blir man så urolig. Jeg klarte ikke å sove første nettene, selv om de sa at det ikke var alvorlig. De sendte oss fra OUL til en spesialist som konkluderte med det samme, men at det sannsynligvis ikke ville ha noe å si. At det faktisk ikke var SÅ uvanlig, heller. Og jeg trøstet meg med at man bare trenger 1 fungerende nyre for å leve.
De er flinke på Rikshospitalet, så der er du i trygge hender <3
Jeg har fulgt deg lenge her inne, og er så glad på dine vegne, og så synes jeg det er litt ekstra stas at det faktisk er ei jente hehe
har vært med og gjettet på flere i det siste, og tatt feil hver gang! (Inkludert minstemann
)