Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Fortsatt uvirkelig!Ååå, gratulerer så mye med en liten prinsesse18+3 & OUL
Vi venter ei lita jente!!
Det kom som en skikkelig overaskelse
Alt så bra ut, bare at det kan se ut som om vesla har en liten hjertefeil dessverre…eller ikke direkte hjertefeil. Men noe som har med blodårene som går til halsen.
Noe som heter høyresidig aortabue.
Så må føde på Rikshospitalet i stedet og har mange kontroller fremover.
Men vi satser på at alt går bra!!![]()
Tusen takk!Ååå, gratulerer så mye med en liten prinsessePå riksen er du i trygge hender, selv om jeg skjønner at det sikkert var litt skummelt å høre
Masse oppfølging er positivt da!
Ja ei lita snuppeÅh, ei lita jente da gitt!
Håper at det bare er noe ubetydelig det funnet.![]()
Gratulerer med ei lite jente18+3 & OUL
Alt så bra ut, bare at det kan se ut som om vesla har en liten hjertefeil dessverre…eller ikke direkte hjertefeil. Men noe som har med blodårene som går til halsen.
Så må føde på Rikshospitalet i stedet og har mange kontroller fremover.
Men vi satser på at alt går bra!!![]()
Skjønner at det er skummelt med hjertefeil men kan bare snakke godt om Rikshospitalet og dere er i de absolutt beste hender der. Har selv medfødt hjertefeil og heldigvis i dag så går det bra med de aller fleste av oss. Anbefaler også å oppsøke foreningen for hjertesyke barn, veldig fin forening
Takk for fin meldingGratulerer med ei lite jenteSkjønner at det er skummelt med hjertefeil men kan bare snakke godt om Rikshospitalet og dere er i de absolutt beste hender der. Har selv medfødt hjertefeil og heldigvis i dag så går det bra med de aller fleste av oss. Anbefaler også å oppsøke foreningen for hjertesyke barn, veldig fin forening
![]()
Krysser fingrene for at det skal gå bra!Gratulerer med en liten jentegodt du blir fulgt godt opp framover, det skal nok gå bra
![]()
Fikk plutselig flashback til egen OUL. Jente med 3 nyrer. Det gikk helt fint, og det er jeg sikker på at dette gjør også. Måtte lese litt om det på nett. Fint at dere blir fulgt skikkelig opp 
Veldig stasSå stas med ei lita jente!Fikk plutselig flashback til egen OUL. Jente med 3 nyrer. Det gikk helt fint, og det er jeg sikker på at dette gjør også. Måtte lese litt om det på nett. Fint at dere blir fulgt skikkelig opp
![]()

håper alt går bra med dere begge to, dette ordner seg nok selv om veien kanskje blir litt mer krokete enn dere hadde tenktTusen takkGratulerer så mye med ei lita jente
Skjønner det er kjempeskummelt med en ekstra diagnose, men tenk så fantastisk at de ser det allerede på ultralyd! Da får dere garantert den aller beste oppfølging man kan få og de riktige folkene står klare ved fødsel i tilfelle lillemor skulle trenge bistand. Det må være tungt å få beskjeden, men når det først skulle bli sånn så er det bra at helsevesenet er klarehåper alt går bra med dere begge to, dette ordner seg nok selv om veien kanskje blir litt mer krokete enn dere hadde tenkt
Fine lille vennen!!18+3 & OUL
Herregud jeg skal bli mamma til ei lita snuppe!
Så må føde på Rikshospitalet i stedet og har mange kontroller fremover. Men hun var veldig livat og sparka rundt og sutta på tommelen sin
Så vi satser på at alt går bra til slutt!!
Og nøyaktig 2 år siden, gikk jeg igjennom min tredje spontanabort - på denne dagen i år fikk vi nok en gang se på det som skal bli lille jenta vår!Fortsatt uvirkelig!
Edit: slenger med et bilde fra i dag. Hun var så aktiv at det var vanskelig å få fine bilder
Vis vedlegget 455578
Så godt at alt si greit ut, foruten dette med blodårene da. Men virket som det far dette under kontroll! Og veldig greit å vite mtp fødested. Var det på Kongsvinger du var i dag på ultralyd?Var på Kongsvinger i dag jaFine lille vennen!!![]()
Så godt at alt si greit ut, foruten dette med blodårene da. Men virket som det far dette under kontroll! Og veldig greit å vite mtp fødested. Var det på Kongsvinger du var i dag på ultralyd?
Ja, det er vel greit at de får oversikt så raskt som mulig. Må holde oss oppdatertVar på Kongsvinger i dag jaså må til Rikshospitalet før helga på kontroll.
jeg er så glad i damene der!Spør meg ikke på navn! Jeg er håpløs derJa, det er vel greit at de får oversikt så raskt som mulig. Må holde oss oppdatertHvem hadde du på Kongsvinger i dag?
jeg er så glad i damene der!
Men ei veldig hyggelig dame, som jeg hadde forrige gang også