Hvorfor barberer du?

Det blir vel for samfunnet:p haha. Pleier å holde håret vekke under armene og på bikinilinja. Leggene tar jeg når det blir for langt eller hvis jeg har lyst på den glatte følelsen:) komfortabel i mitt eget hus, men når jeg skal ut liker jeg å se litt frisert ut.

Barberer der jeg ikke vil ha hår :p

Mest for min egen del, føler meg renere, men og litt for mannen sin del :p

Barberer legger og under armene. Gjør det for min egen del.

Jeg barberer armhulene - for å begrense lukt og svette.

Jeg barberer leggene fordi jeg synes det er penest og fordi det ikke er sosialt akseptert med hårete legger om du er dame.

Underlivet varierer veldig av ulike grunner. Om jeg gidder, vil, bryr meg, har tid, hva som er fint... må ta bikinilinja da pga badetøy

Under armene for å unngå svette.. men sjeldent jeg gidder det [emoji16]

Barberer meg ingen andre steder fordi jeg er uenig i å bruke masse penger for å please samfunnet [emoji4][emoji1373]

For min egen del, føler meg bedre etter å ha barbert "ugunstige" hårveksten :p:p

Barberer under armer og leggene+
Og gjør det kun pga sosiale konvensjoner tilsier at jeg må gjøre. Hater hele greia og skulle helst latt vær å gjøre det, men orker ikke gå mot samfunnets normer på det i det daglige.
Men lar det vanligvis gro til på høst og vinter, er kun om jeg skal vise fram kroppen jeg gidder å gjøre noe med det, og feks dusjing på treninssenter regnes ikke som å vise den fram :P

Barberer beina fordi det ser teit ut at jeg er flekkvis hårløs på leggene. Ser liksom ut som jeg har vokset litt sånn tilfeldig rundt om på beina, og så gått lei og bare latt være å ta alt [emoji85]

Barberer under armene når jeg husker det (så ikke så ofte med andre ord).

Barbere meg sjeldent og da bare for mannens del. Han barbere seg jo for meg [emoji6] Han tar ansikt og pyntet litt nedentil. Jeg tar armhule og legger. Kan ikke ta nedentil pga får alltid kviser (selv med nytt blad, med uten lotion o.l. osv)

Hadde samma problem, kjøpte meg epilator(?)
Og har ikkje d problemet lenger og er mye bedre enn barbering da d varer i ukesvis [emoji6]

Armhulene, skrittet og leggene.
Fordi jeg synes det er ekkelt og at det klør med hår.

Gjør det for meg selv.
hadde jeg blitt sammen med noen som hadde foretrukket hår så hadde d vært synd for han, for det skjer ikke,

Back
Topp