Eventuelt er vi alle like nazi som deg. Haha. Men synes det høres helt normalt ut slik vi gjør detUt fra deres svar høres jeg helt normal ut:-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eventuelt er vi alle like nazi som deg. Haha. Men synes det høres helt normalt ut slik vi gjør detUt fra deres svar høres jeg helt normal ut:-D

Jeg har noen penere truser som kun tåler 40 grader. Men siden jeg alltid bruker truseinnlegg tenker jeg at bakteriene legger seg i det. Mannens og ungens truser som er merket 40 vasker jeg likevel på 60, så får det heller bli fortere ødelagt. Men det ser ut til at både bambusviskose og treningsundertøy tåler 60 fint selv om de er merket med 40.Men vi har noe undertøy som det står 40 på.
Tåler det 60-90 grader da? Blir det ikke vasket ihjel???
Ellers vasker vi sengetøy, håndklær på 60
Kjøkkenkluter på 95
Farget 40
Hvitt 40
Ull 30
Hvorfor vasker du ikke klær i en maskin som er brukt vaskepulver, vanish o.l i?Sorterer slik:
Lyst
Mørkt
Jeans
Sengetøy/håndklær
Finvask
Ull
Treningstøy
Yttertøy
Temperatur varierer etter smussgrad og om det skal tromles, samt materiale.
Men jeg er sånn som nekter å vaske klærne mine i maskiner der det blir brukt vaksepulver eller vanish eller sånne flekkfjerningssprayer.
Fordi jeg føler at vaskepulver ofte legger seg igjen i maskina, spesielt hvis det vaskes på korte program og lave temperaturer. At pulveret ikke løses opp skikkelig liksom.Hvorfor vasker du ikke klær i en maskin som er brukt vaskepulver, vanish o.l i?