Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg trodde ikke det var mulig å gjøre feil; ullprogram på vaskemaskinen og milo i skuffen. Likevel blir det hull i tøyet, og det før plagget har vært brukt. Dårlig kvalitet, eller gjør jeg noe galt? Hvordan vasker du ull? *Lei av hull i ulla *
Ja, når jeg tenker meg om, har jeg opplevd at Name it har hatt dårlig kvalitet tidligere og... kjedelig!Er det nameit? Alle plaggene jeg har hatt i den tynne ullen fra nameit har fått hull veldig fort, av og til før vask også.
Jeg bruker alltid vaskepose på ull i maskin.får ikke hull daJeg trodde ikke det var mulig å gjøre feil; ullprogram på vaskemaskinen og milo i skuffen. Likevel blir det hull i tøyet, og det før plagget har vært brukt. Dårlig kvalitet, eller gjør jeg noe galt? Hvordan vasker du ull? *Lei av hull i ulla *
Ja, når jeg tenker meg om, har jeg opplevd at Name it har hatt dårlig kvalitet tidligere og... kjedelig!
Det er jeg enig i. Vi har arvet mye ull av det merket etter nevøen min. Det er 5 år melĺom han og min gutt. Etter bruk av to barn, er det fortsatt helt og fint.Syns ullen fra tom og Trine er veldig bra, kjøper kun d til ungene, d er ikke så grusomt dyrt heller![]()
Det er jeg enig i. Vi har arvet mye ull av det merket etter nevøen min. Det er 5 år melĺom han og min gutt. Etter bruk av to barn, er det fortsatt helt og fint.