Hvordan vaske ull?

Jeg fikk også endel hull i ulltøyet før jeg reduserte hastigheten på sentrifugen. Nå vasker jeg ull på 30 grader ullprogram, og velger lavest mulig hastighet på sentrifugen. Det hatt hjulpet her

Kan ha blitt en rift i tøyet under bruk som har blitt større under vask. Hvis den er helt ny kan du klage på kvalitet.

Vasker alltid på ullprogram med milo. Har stort sett bare Janus, og der blir det mange maskeslipp... Ikke tenkt at der er maskina, men kvaliteten? :) kjøper alltid på tilbud på obs.

Er det name ut ull ?? Her har det alltid kommet hull i name it ull strømpene :\

Jeg trodde ikke det var mulig å gjøre feil; ullprogram på vaskemaskinen og milo i skuffen. Likevel blir det hull i tøyet, og det før plagget har vært brukt. Dårlig kvalitet, eller gjør jeg noe galt? Hvordan vasker du ull? *Lei av hull i ulla *

Det kan skje om ein feks vaskar med noko som har glidlås.

Og og bruker Milo har en JANUS bady som de har blivit ett litet hål i

Kan være svakhet i stoffet, feilvare el. Ville bare klagd.. En gang opplevde eg at to plagg i en full maskin med ullklær blei ødelagt, tovet seg og krympet, alt d andre var helt fint.. Gikk tilbake til butikken fikk ny med en gang.. Noen ganger Skjer sånt bare...

Har opplevd at milo har ødelagt ullklær. Det skjer ikke med nøstebarn sin ullsåpe. Har også på sentrifugeringen på 400 som er det laveste på min maskin.

Er det nameit? Alle plaggene jeg har hatt i den tynne ullen fra nameit har fått hull veldig fort, av og til før vask også.

Jeg trodde ikke det var mulig å gjøre feil; ullprogram på vaskemaskinen og milo i skuffen. Likevel blir det hull i tøyet, og det før plagget har vært brukt. Dårlig kvalitet, eller gjør jeg noe galt? Hvordan vasker du ull? *Lei av hull i ulla *
Jeg bruker alltid vaskepose på ull i maskin.får ikke hull da

Jeg bruker milo, setter på ullprogram og så skrur jeg sentrifugeringen ned til 800.

Syns ullen fra tom og Trine er veldig bra, kjøper kun d til ungene, d er ikke så grusomt dyrt heller :)
Det er jeg enig i. Vi har arvet mye ull av det merket etter nevøen min. Det er 5 år melĺom han og min gutt. Etter bruk av to barn, er det fortsatt helt og fint.

Det er jeg enig i. Vi har arvet mye ull av det merket etter nevøen min. Det er 5 år melĺom han og min gutt. Etter bruk av to barn, er det fortsatt helt og fint.

Vi har og en del ull som er arvet fra storesøster, og d er like fint og nuppefritt, har arvet en del ull fra andre som ikke er tom og Trine, og det ser ikke pent ut lenger...

Den tynne ullen bruker jeg vaskepose på, og det er ikke lenger vaskehull i stoffet. Det tåler så lite at bodyens egne knapper kan lage rifter i stoffet. Jeg mistenker at til og med vaskelappen er for skarp for den tynneste ullen :p ellers er det ullprogram og milo som gjelder.

Har kjøpt Nøstebarn sin såpe nå sist, men har tidligere brukt Milo sin uten problemer :)

Back
Topp