Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men om jeg går til en butikk i den kjeden som selger denne bodyen, tror du de gir meg ny?Hadde fått den i gave så visste ikke hvor den var kjøpt. Da ville jeg gått til butikken![]()
Hvor får man tak i vaskemiddel fra Nøstebarn?Jeg bruker vaskemiddel fra nøstebarn
Har også opplevd hull når jeg har brukt milo, så det kuttet jeg ut.
Ja, det syns jeg de burde iallfall. En skal jo kunne vaske klærne uten at de blir ødelagt. Og milo er jo til ull såMen om jeg går til en butikk i den kjeden som selger denne bodyen, tror du de gir meg ny?
De har egen nettbutikk om du ikke bor i nærheten av en butikkHvor får man tak i vaskemiddel fra Nøstebarn?
Da skal jeg jammen prøve. ☺Ja, det syns jeg de burde iallfall. En skal jo kunne vaske klærne uten at de blir ødelagt. Og milo er jo til ull så![]()
Akkurat dette plagget er fra Name it, men har flere ganger tidligere opplevd at det blir hull etter kort tid.Oi, det kan jeg ikke si jeg har opplevd med milo :-o
Hva slags ull er det, og hvilket merke?
Takk ☺Her er link:
http://nostebarn.no/annet/ullsape-flytende-1-liter.html
Den er veldig drøy. Trenger bare 1-2 ss i maskina![]()
Aldri tenkt overAkkurat dette plagget er fra Name it, men har flere ganger tidligere opplevd at det blir hull etter kort tid.
Blir ikke hull i bomullsklærne. Bodyen på bildet har 5 små hull her og der,hvorav det største er avbildet. Derfor jeg ble så matt da jeg tok det frem i dag...Aldri tenkt over
Hvordan er det med andre klær, blir det hull i dem?
Tenker på om det kan være noe i maskinen som lager hull.
Eller kan det være at det er de tyverialarmene som lager hull?
Hvis De bruker det?
Ja, det er vel sånn markedet er i dag... Dårlig!Skjedde med meg i fjor med nameit ull( den tynne). Fikk beskjed om at det var produksjonsfeil og fikk byttet varen. Hender visst at det blir der pga stor etterspørsel etter ull og da blir det fort gjort feil under produksjon.