Hvordan vaske ull?

Selmaen

Glad i forumet
Jeg trodde ikke det var mulig å gjøre feil; ullprogram på vaskemaskinen og milo i skuffen. Likevel blir det hull i tøyet, og det før plagget har vært brukt. Dårlig kvalitet, eller gjør jeg noe galt? Hvordan vasker du ull? *Lei av hull i ulla *

Vedlegg

• 1444817101897.jpg
    1444817101897.jpg
    45,6 KB · Visninger: 132
Det har skjedd med meg og. Klagde til produsenten og fikk ny i posten:) det var ikke blitt ordentlig hull engang, men man så at det raknet.

Jeg bruker vaskemiddel fra nøstebarn :)
Har også opplevd hull når jeg har brukt milo, så det kuttet jeg ut.

Akkurat dette plagget er fra Name it, men har flere ganger tidligere opplevd at det blir hull etter kort tid.
Aldri tenkt over

Hvordan er det med andre klær, blir det hull i dem?
Tenker på om det kan være noe i maskinen som lager hull.

Eller kan det være at det er de tyverialarmene som lager hull?
Hvis De bruker det?

Aldri tenkt over

Hvordan er det med andre klær, blir det hull i dem?
Tenker på om det kan være noe i maskinen som lager hull.

Eller kan det være at det er de tyverialarmene som lager hull?
Hvis De bruker det?
Blir ikke hull i bomullsklærne. Bodyen på bildet har 5 små hull her og der,hvorav det største er avbildet. Derfor jeg ble så matt da jeg tok det frem i dag...:oops:

Den name it-ulla der (har lik) vasker jeg på vanlig vask 40 grader, like fin. Men annen ull vasker jeg med ullsåpe fra nøstebarn, enten på ullprogram eller håndvaskprogram. Bruk vaskepose, da blir det ikke hull. Er min erfaring da. :)

Skjedde med meg i fjor med nameit ull( den tynne). Fikk beskjed om at det var produksjonsfeil og fikk byttet varen. Hender visst at det blir der pga stor etterspørsel etter ull og da blir det fort gjort feil under produksjon.

Skjedde med meg i fjor med nameit ull( den tynne). Fikk beskjed om at det var produksjonsfeil og fikk byttet varen. Hender visst at det blir der pga stor etterspørsel etter ull og da blir det fort gjort feil under produksjon.
Ja, det er vel sånn markedet er i dag... Dårlig!

Jeg bruker flytende fra neutral, Milo har mi i seg :)
Men jeg gjør det same, ullprogram og det er det. Fått hull i en trøye en gang. Tror det var svakhet i stoffet.

Bruker Milo, har aldri opplevd problemer med hull.

Back
Topp