LittleBiii
Forumet er livet
Jeg skjønner at det er utrolig vanskelig, og en beslutning du ikke skal ta lett på. Samtidig er vel utroskapen hans (jeg har lest de andre trådene dine) bare toppen av et ganske stort isfjell, og i tillegg gjort med fullt overlegg. Altså ikke bare en "glipp" på byen. Jeg syns ikke en ukes sjarmoffensiv fra hans side veier opp for det. Husk at det er en grunn til at du kom frem til den beslutningen i romjulen, og at det er lite som indikerer reell endring annet enn hans ord akkurat nå. Og ord er billige. For å si det sånn, så har jeg flere ganger angret på at jeg har blitt, men aldri angret på at jeg har gått.
Ja du har helt rett. Er jo ikke "bare" utroskapen som er et problem her. Han har gått mye bak ryggen på meg og det over flere år. Han har virkelig et problem med den lyvingen, og tillit er jo kjempe viktig i et forhold. Men jeg har jo tenkt litt sånn at hva hvis han virkelig klarer å skjerpe seg denne gangen? Kanskje dette var en skikkelig oppvekker for han og at han nå innser hva som er viktig her i livet? Men det er nok bare ønsketenkning fra min side