D Dragen Elsker forumet Sommerfuglene 2017 13 Jan 2017 #41 Lille prikk skrev: Har prøvd det merke tidligere , men synes dermalogica er bedre til meg Klikk for å utvide … Prøvd obagi? Det skal jo være veldig bra. Men usikker på om det kan brukes under svangerskapet
Lille prikk skrev: Har prøvd det merke tidligere , men synes dermalogica er bedre til meg Klikk for å utvide … Prøvd obagi? Det skal jo være veldig bra. Men usikker på om det kan brukes under svangerskapet
D Dragen Elsker forumet Sommerfuglene 2017 15 Jan 2017 #42 LykkeligGravid97 skrev: Vet liksom ikke hvor jeg skal få tak i alt dette hvor får jeg råd om hva jeg kan bruke? Som passer til meg? Kvisene bare popper opp over hele trynet.. frustrerende når man har ekstra lyst på sjokolade i svangerskapet Klikk for å utvide … oppsøk en hudterapaut.
LykkeligGravid97 skrev: Vet liksom ikke hvor jeg skal få tak i alt dette hvor får jeg råd om hva jeg kan bruke? Som passer til meg? Kvisene bare popper opp over hele trynet.. frustrerende når man har ekstra lyst på sjokolade i svangerskapet Klikk for å utvide … oppsøk en hudterapaut.
Lille prikk Betatt av forumet Sommerfuglene 2017 16 Jan 2017 #43 Dragen skrev: Prøvd obagi? Det skal jo være veldig bra. Men usikker på om det kan brukes under svangerskapet Klikk for å utvide … Ikke prøvd det merket før men er vell ikke så mye å gjøre når det er hormonelt må vell bare smøre seg med tålmodighet
Dragen skrev: Prøvd obagi? Det skal jo være veldig bra. Men usikker på om det kan brukes under svangerskapet Klikk for å utvide … Ikke prøvd det merket før men er vell ikke så mye å gjøre når det er hormonelt må vell bare smøre seg med tålmodighet