Hvordan stole på at de har sett rett kjønn?

Åja, såpass da misforstod jeg litt Så koselig da Ah skjønner. Ble typisk da :p

Sant. Da får man jo ting bekreftet. Men
Tenkte mer hvis man hadde handlet inn til spesifikk kjønn og fikk motsatt

Joda. Jeg mente bare at det er vanskelig å føle på sjokk, samtidig som man føler på adrenalinet etter en fødsel :hilarious:

Ja. Ah det kan jeg tenke meg. Har ikke vært gjennom fødsel ennå, så visste ikke det :)

Litt adrenalinkick og hormoner i sving da, gitt :angelic: samt utmattet, så jeg greide ikke helt tenke over at "det skulle vært gutt??"

er ikke det helst så tidlig ultralyd klitoris og penis ligner?

På tidlig ultralyd er det (tilnærmet) helt likt, da det ikke er utviklet skikkelig enda. Men det kan være hovent en stund også.. som regel er det vel gjerne roet seg til uke 15-16, men KAN være lengre uti også.. (såvidt jeg har lest; men er jo lenge siden, og kan jo være det finnes oppdatert info siden da).
Men jeg vet jo ikke om det er derfor jm tok feil heller.

Ja det er klart de kan ha sett feil! Var bare så spesielt at de så feil flere ganger, og derfor har jeg litt problem meg å tro på det selv etter å ha sett de tre strekene!

Personlig fikk de ikke et veldig skarpt bilde, så hadde nok vært mindre i tvil om de hadde fått et orntlig godt bilde av det!
Hjelper med skarpt bilde! Kjedelig å gå og være usikker på kjønn sånn :(

her er vi ganske sikre på kjønn etter dette ul-bildet. Samtidig har det vært følelsen hel veien :Heartblue 97197C98-67CD-4846-8E90-2D374EEBF02D.jpeg

Må innrømme at de hadde et ganske shitty UL apparat i 2017 på sykehuset her, da. Ikke så rart hun så ekstra lemmer :hilarious: :hilarious: 1488888141819.jpg

Back
Topp