Hvordan stellebord vil du ha?

Dere med lite plass - kan anbefale dere et søk på Google på "ikea hacks" osv... Mye smarte løsninger som kommer opp :)
Det så veldig smart ut. Bare synd vi ikke har badekar eller kommode. Den eneste plassen som er i "arbeidshøyde" og som ikke er okkupert er spisebordet. :P

Det er godt det ikke bare er meg... Ikke at jeg unner noen andre å ha det samme problemet. :)
Det ordner seg :) men håper jeg slipper å få "nesting" tiden, for ikke store redet enda:) håper at vi kan få kjøpt noe større innen et år, men må selge to boliger først :/

Det ordner seg :) men håper jeg slipper å få "nesting" tiden, for ikke store redet enda:) håper at vi kan få kjøpt noe større innen et år, men må selge to boliger først :/
Dere har nok å få gjort ihvertfall... Det fikser dere. :)

Skal ikke ha stellebord. Aldri hatt behov for det, men hos mamma hadde vi ett som vi brukte da vi var der på besøk:)
Bodde på student leilighet på 45kvm med to barn før. Skiftet og stelt på min seng og det gikk glimrende!

Til dere med plassmangel: Så lenge du har en ålreit og myk stellematte, så går det nok bra. Ha stelleproduktene i en kurv og en fin og myk stellematte - så kan du skifte og stelle hvor som helst, så lenge du ikke har det veldig kaldt i rommet.Du kan til og med bruke vognen/vognbagen. Man MÅ ikke ha et eget stellebord. . Da kan man jo aldri bevege seg it av huset eller reise på ferie.

Vi skal ha Stokke Care stellebord. Veldig praktisk med de høye kantene (som også kan reguleres i to ulike høyder) når babyen vokser og begynner å snu seg rundt, pluss oppbevaring på begge sider og i store skuffer under. :)

Vi skal bruke en gammel kommode og ha stellematte oppå bare :-) kjøper son sammenleggbar badebalje til knøttet.

Har ei venninne som hadde stellebord med badekar, gikk fint i starten, men når ungen ble større så ble det litt mye søl og stellebordet fikk vannskader... Men men, er nokk forskjell i kvalitet også :-)

På badet har vi bygd inne vaskemaskin og tørketrommel med benk, så legger stellematte oppå der. På barnerommet blir det samme løsning på en kommode :-)

Back
Topp