Hvordan stellebord vil du ha?

Her blir det http://www.barnashus.no/cam-idro-stellebord-for-badekar.html eller http://www.rudo.no/nettbutikk/stelle/stellebord/bagno-time
Fordi vi må ha det over badekaret. Skulle ønske vi hadde plass til å ha vaskemaskin og tørketrommel ved siden av hverandre, og hatt stelleplass der, men det mangler 5 cm mellom veggen og badekaret for at det skal gå :(
Og med en tenåring og snart en baby i huset, er det utelukket å kvitte seg med tørketrommelen :P
Flott løsning evt stellebord som blir skapt

Har liten plass her vi bor nå så har ikea stellebord på badet veggmontert som man kan slå opp(vekk) når man ikke bruker det. Egentlig ganske fornøyd med denne løsningen, men blir nok et som står på gulvet når vi får oss hus med større bad:). Veggmontert stellebord er hvertfall veldig praktisk når man har liten plass:). Jeg personlig syns det er viktig å ha stellebord på badet. Vi har på barnerommet også, men blir mest brukt til klesoppbevaring:).

Kan anbefale hensvik hylle med stellebord fra ikea. Har det fra 1.mann. Skal ha det på ett bad i underetasjen, mens vi må ha et helt smalt ett / mindre på et lite bad i den etasjen hvor vi er mest/hovedetasjen. Får dessverre ikke plass til hensvik der. Det kjekke med hensvik er at det blir en veldig fin hylle til senere bruk. Jeg har til og med hatt den på kjøkkenet de årene vi ikke har hatt bruk for stelledelen. Kan også fungere som skrivepult.

Svogeren min og de hadde lite plass s, så tok vegg heng på rommet sitt
Det er heller ikke riktig løsning for oss, for vi har ikke plass til å stå på gulvet på soverommet. Så det blir nok stell på spisebordet. Helt på jordet, men vi får ikke flyttet til større sted enda.

Vi kjøper stellebord på IKEA e.l. Har sett på den med kommode under. Må plassere den på barnerommet siden vi ikke har plass på badet, men funker, det :-)

Jeg hadde tenkt til å ha stelleplass oppå vaskemaskinen på badet, men den plassen blir nå okkupert av en diger tørketrommel. Det er jo helt krise med liten to-roms leilighet nå... Uff.

Vi har et ganske lite bad og jeg vil absolutt ha stellebord på badet. Vi har nå kjøpt en kombinert vaskemaskin/tørketrommel.. Da har vi muligheten til å ha stellematte på maskinen.. Men kan være vi går for et eget stellebord likevel.

Har den største hensvik komoden på badet. Så kjøper bare stellematte til å ha oppå den. Hadde me balje sist å den brukte vi 2 ganger før vi kjøpte seperat balje å stellebord. Mye bedre

Vi har tenkt på en form for stellekommode, men har ikke bestemt oss for hvilken enda, har sett at noen kommoder på Babyshop e.l kan komme opp i 3-4 tusen kr, så må man kjøpe stellematten oss ved siden av, så blir fort dyrt altså.

Jeg får kjøpe brukt av ei jeg kjenner godt en stellekommode som er brukt 2 år ca er som ny. Gleder meg til å få det i hus. :)

Har malm kommode fra eldste som lille ballerina også skal bruke som stellekommode. Så får storebror og lillesøster begge hver sin nye kommode i tillegg. Så har vi basisplaggene til dem begge på badet. Innen lillesnupp er født har vi forhåpentligvis flyttet soveromene våre opp i nyoppusset annen etasje. Skal ha et enkelt stellebord fra ikea på bad nede, i og med at det er i den etasjen vi oppholder oss mest:) Har badekar med sammenleggbart stativ fra eldste også som går i arv:-)

Vi har stellekommode etter lillemor, men den blir for stor for badet i huset vi har kjøpt. Så det blir nok slik som festes på badekar.

Skal ha Hemnes kommode med stellematte på rommet til frøkna, og nede på badet stellematte på kombi maskinen også skal vi kjøpe denne hyllen til å ha over fra IKEA og ha kurver til bleier, kluter osv...tenkte å male eller beise den:-) ImageUploadedByBV Forum1420038193.961400.jpg

Jeg hadde tenkt til å ha stelleplass oppå vaskemaskinen på badet, men den plassen blir nå okkupert av en diger tørketrommel. Det er jo helt krise med liten to-roms leilighet nå... Uff.
Skjønner hvordan du har det! Helt likt her, så måvære kreative på løsninger :)

Skjønner hvordan du har det! Helt likt her, så måvære kreative på løsninger :)
Jeg er helt i krisemodus og lurer på hvordan vi skal klare å få plass til et barn i leiligheten her... :P

Back
Topp