Hvordan stellebord vil du ha?

Draapen

Forelsket i forumet
Enda ganske tidlig for meg å kjøpe stellebord. Men lurer på hva DU ser etter jeg.
Jeg trur jeg ønsker en med badekar under matta. Vi skal ha det på badet.

Vi har et hensvik på babyrommet, men skal også ha en ekstra til badet,gjerne med badekar i.

Jeg aner ikke. Har ikke plass til eget stellebord. Så det må bli en slags praktisk løsning som jeg kan bruke litt der det er plass...

Vurderer å lage selv. Vi har liten plass på badet og et lavthengende vifteskap som stjeler mye plass. Tenkte derfor at noe med hjul kunne være aktuelt, samtidig som det må ha plass til skittentøyet. Jeg prøver å overtale mannfolket til å bygge ideen min fra bunn, men slampen vil modde et ikeamøbel. Foreløpig a work i progress :)

Vurderer å lage selv. Vi har liten plass på badet og et lavthengende vifteskap som stjeler mye plass. Tenkte derfor at noe med hjul kunne være aktuelt, samtidig som det må ha plass til skittentøyet. Jeg prøver å overtale mannfolket til å bygge ideen min fra bunn, men slampen vil modde et ikeamøbel. Foreløpig a work i progress :)
Tøft. Hjul er alltid kjekt

Vi kommer nok til å kjøpe en komode med skuffer som vi legger stellematten (fikk til jul) på. Hemnes fra IKEA er til vurdering. Jeg ser for meg at vi kommer til få god bruk for mer garderobe/skuffe plass med tiden, så vi kan like gjerne kjøpe det med en gang. Er også fan av å få rotet skjult, så da passer det bra med skuffer. Tenker å ha klærne til vesle gutten der, slik at det er rett i nærheten og bruke kurver til bleier og stelleprodukter.

Kjøper kommode på IKEA og legger stellematte oppå :)
Gjorde det samme med storebror, og var veldig fornøyd med den løsningen.
Helt genialt og nødvendig synes jeg å ha bleier, klær og stelleprodukter på samme plass når de er helt små.

Et rimelig og godt alternativ :)
Og kommoden kan flyttes inn på barnerommet når den ikke trengs på badet lenger ;)

Mamma til Novembergutt -12, lillesøster ventes i april/mai - 15

Har kommode til 2 åringen med stellematte oppå. Har bestemt meg for en stuva fra ikea denne gangen, stellebord og skrivebord i ett. Men regner med at jeg ender opp med det enkleste stellebordet i tillegg til å ha på badet, greit med muligheten til skift både på rom og bad så lenge vi har plass til det.

Jeg hadde tenkt til å ha stelleplass oppå vaskemaskinen på badet, men den plassen blir nå okkupert av en diger tørketrommel. Det er jo helt krise med liten to-roms leilighet nå... Uff.

Last edited:
Hadde stellebord med badebalje på toppen til eldste og synes det var ganske tungvint når det skulle tømmes. Og ble mye søl nedover etasjene når han ble litt større og sparket og plasket.

Heller mot Hemnes kommode med stellematte på og mulig jeg vil ha Hensvik stellebord i tillegg. Vi har hvertfall ikke noe plass på badet så begge blir nok plassert på barnerommet som er rett ved siden av. Mulig jeg putter stellematte på vaskemaskinen på bad nummer 2 i tillegg. Vi får se :)

Skal ha ein vanlig kommode med stellematte oppå. Har ikkje prøvd med innebygd balje sjølv, men har hørt at dei ikkje kan brukast så lenge og at det fort blir mykje søl. Vi har balje som vi sett i dusjen. Ved liten plass får ein jo kjøpt sammenleggbar balje også.

Jeg hadde tenkt til å ha stelleplass oppå vaskemaskinen på badet, men den plassen blir nå okkupert av en diger tørketrommel. Det er jo helt krise med liten to-roms leilighet nå... Uff.
Svogeren min og de hadde lite plass s, så tok vegg heng på rommet sitt

Back
Topp