Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De mener det er best pga oksygentilførsel til barnet, men jeg sjonglerer mellom høyre og venstreHvorfor bør man sove på venstre side?![]()
Hvor får man kjøpt slik pute?De mener det er best pga oksygentilførsel til barnet, men jeg sjonglerer mellom høyre og venstre
Hvor får man kjøpt det?Jeg legger meg som regel på siden, men våkner ofte på ryggen.. Har brukt bbhugme-puten i noen uker nå, er veldig fornøyd med den! Ligger veldig behagelig på siden med den, får støtte mellom brystene, under magen, og mellom bena hele veien ned til anklene![]()
Jeg kjøpte min på babyshop.noHvor får man kjøpt det?
Kanskje jeg burde investere i noe sånt noe. Føler det blir værre med tiden.Jeg kjøpte min på babyshop.noKoster 1399,- (gratis frakt over 999,-)
Kan også brukes som ammepute senere![]()
Dessverre ikke forslag. Tror jeg skal kjøpe det Ingvill sier de har på babyshop. Kjenner at jeg blir gal snartSover dårliger vondt på venstre side, men har en sånn dobbelpute som jeg legger mellom bena og bak i ryggen som gjør at jeg ligger semiryggen, men ikke noe som er behagelig!
noen forslag?
Bare synd at jeg ikke har råd til det før den 15 marsHvis man er VIB-medlem får man -20% på babyshop ut dagen i dag. Jeg bestilte meg dagen før tilbudet begynte, typisk! Kjekt å få noen prosent rabatt![]()