Hvordan sover dere om natta?

YviK

Forelsket i forumet
Muligens dette har blitt spurt om før, men hvilken side ligger dere om natta? Jeg ser at man bør ligge på venstre side, men klarer ikke dette hele natta. Er alt for plaget meg bekkenet.

Ligger mest på høyre side da bekkenet værker mest når jeg ligger på venstre, men prøver å varriere litt. Gjør ekstremt vondt å snu seg, så nattesøvnen er ikke så god :(

Må variere litt, hvis ikke får jeg så vondt i ryggen. Men prøver å ligge på venstre side, har en sammenrullet dyne som jeg holder rundt og har som støtte mellom knær og under magen. Merker jeg ofte blir liggende litt halvveis på magen med ekstradynen som støtte, eller halvveis liggende på ryggen med ekstradyna eller samboer som "støtte" bak meg. Må rett og slett bare prøve meg litt frem, men det hjalp iallefall veldig på nattesøvnen da jeg begynte med den sammenrullede dyna :)

Høyre siden av bekkenet er det som plager meg mest, så jeg ligger for det meste på venstre side med ei pute mellom knærne. Men våkner ofte opp på ryggen uansett...

Jeg sover på både høyre og vestre side + ryggen. Merker jo at eg snur meg oftere i løpet av natten enn før. Jeg tror ikke det har så veldig mye å si egentlig.

Sover som en Stein kun avbrutt av et par tisseturer:) og sover på begge sider, på rygg og delvis på magen:)

Last edited:
Jeg legger meg som regel på siden, men våkner ofte på ryggen.. Har brukt bbhugme-puten i noen uker nå, er veldig fornøyd med den! Ligger veldig behagelig på siden med den, får støtte mellom brystene, under magen, og mellom bena hele veien ned til anklene:)

Jeg sover veldig godt! Sovner som regel på siden, med dyna dyttet godt under magen :-p

Jeg legger meg som regel på siden, men våkner ofte på ryggen.. Har brukt bbhugme-puten i noen uker nå, er veldig fornøyd med den! Ligger veldig behagelig på siden med den, får støtte mellom brystene, under magen, og mellom bena hele veien ned til anklene:)
Hvor får man kjøpt det?

Sover dårlig :( er vondt på venstre side, men har en sånn dobbelpute som jeg legger mellom bena og bak i ryggen som gjør at jeg ligger semiryggen, men ikke noe som er behagelig! :( noen forslag?

Sover dårlig :( er vondt på venstre side, men har en sånn dobbelpute som jeg legger mellom bena og bak i ryggen som gjør at jeg ligger semiryggen, men ikke noe som er behagelig! :( noen forslag?
Dessverre ikke forslag. Tror jeg skal kjøpe det Ingvill sier de har på babyshop. Kjenner at jeg blir gal snart

Hvis man er VIB-medlem får man -20% på babyshop ut dagen i dag. Jeg bestilte meg dagen før tilbudet begynte, typisk! Kjekt å få noen prosent rabatt ;)

Sover egentlig som før, varierer mellom å ligge på ryggen og sidene. Ligger både på venstre og høyre side, ofte med pute mellom beina :-)

Pga vondt bekken er det stort sett ryggen jeg klarer å sove på nå. Klarer korte perioder på en av sidene. Sover ganske godt når jeg først har sovnet, men våkner litt hver gang jeg rører på meg pga vondtene:confused:

Back
Topp