Hvordan ser magene deres ut så tidlig?

Oi, det var tidlig! Siden vi har to fra før, håper jeg intenst at jeg ikke får tvillinger, så jeg satser på at det bare er hormoner og manglende magemuskler som gjør at magen begynner å bli synlig allerede!
Oi, det var tidlig! Siden vi har to fra før, håper jeg intenst at jeg ikke får tvillinger, så jeg satser på at det bare er hormoner og manglende magemuskler som gjør at magen begynner å bli synlig allerede!
Jeg satser også på hormoner, luft og lite magemuskler. Har en jente fra før
 
Samme her. Bukser som er for små... Prøvde meg på: det kan jo være 2... Sa det til mannen min. Han ble stille... :smiley-angelic006
 
Er bare 6 uker og ser ut som vanlig :angelic: 3. gangs og ikke så glad i gravidmage, så håper den ikke kommer med det første :nailbiting:
 
Oppblåst her også. Passer de fleste buksene fortsatt heldigvis.
 
Syns den virker litt hardere nederst, på en måte. Og i dag oppdaget jeg en mørk linje under navelen! 7+0 i dag.
 
7+3 i dag, magen er som vanlig, kanskje noe oppblåst på kvelden.
Er kraftig fra før så vil nok ikke vises enda, men gleder meg til ordentlig babymage ❤️
 
Arg, buksen har begynt å stramme :rolleyes: og jeg er bare 7+5:woot:.. og ikke er det tvillinger, for jeg har vært på TUL og der så vi ett bankende hjerte og en tom fostersekk nr 2.. synes ikke så mye om de store endringene kroppen må igjennom som gravid, kjenner jeg gruer meg til dette nå:sorry: sukk..
 
Flere enn meg som begynner å få mage allerede?! :eek: Er riktignok tredjegangs og veldig slank til vanlig, så da syns det kanskje litt ekstra godt, men likevel!

Det er nok bare tarmene som har svulmet opp, da det er tilnærmet umulig med ekte babymage før uke 12 ca, for det er først da livmoren kommer opp fra bekkenet. Men de som har født flere barn får ofte en babymage fortere rundt uke 12 enn førstegangsfødende :)
 
Kan si jeg er ganske oppblåst! 6uker i morgen:wacky:
 

Vedlegg

  • 9A0AB8F0-AED5-4AB3-B541-E05B5CF8721B.jpeg
    9A0AB8F0-AED5-4AB3-B541-E05B5CF8721B.jpeg
    12,3 KB · Visninger: 37
Er skikkelig oppblåst på morgen og på kvelden, så klarer stort sett å holde det skjult for andre :woot:
 
Gikk med gravidbukser i dag (6+6) fordi det var det eller pysj. Orka ikke være ukomfortabel på en fridag :D (er så oppblåst om dagen, og kjenner meg uvel med press mot magen)
 
Nå er det vanskelig å skjule en liten kul på magen altså.. :p selv på morgenen! Må tenke på hva jeg har på meg og stramme bukser går ikke lengre. På kvelden er jeg i tillegg skikkelig oppblåst!

Er andregangs så går jo litt fortere da, og under to år siden jeg fødte sist. 10+2 nå. Husker at magen kom rundt 14-15 uker sist.
 
Nå kan jeg kjenne en liten klomp nederst på magen på morgenen før jeg tisser ❤️❤️
 
Måtte kneppe opp knappen i jeansen i går.. skikkelig ubehagelig med stramme klær!
 
Føler meg oppblåst og har måttet kjøpe et par nye, vanlige bukser i en størrelse større en jeg vanligvis bruker. Jeg blir uvel av alt som strammer rundt magen.

Jeg håper at det er mest oppblåsthet, for jeg spiser også mer enn jeg pleier ettersom jeg trenger hyppig matinntak for å holde kvalmen nogenlunde i sjakk.
 
Back
Topp