Hvordan ser magene deres ut så tidlig?

En tråd i 'Februar 2020' startet av Angel22, 10 Jun 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Grim90 Flørter med forumet

Jeg satser også på hormoner, luft og lite magemuskler. Har en jente fra før

• Liker Liker x 1
  2. Baby spire 19 Blir kjent med forumet

Samme her. Bukser som er for små... Prøvde meg på: det kan jo være 2... Sa det til mannen min. Han ble stille... :smiley-angelic006

3. Mamashark Forelsket i forumet Februarbarna 2020

Er bare 6 uker og ser ut som vanlig :angelic: 3. gangs og ikke så glad i gravidmage, så håper den ikke kommer med det første :nailbiting:

4. Peony Elsker forumet VIP ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Oppblåst de luxe her!

5. Chiki Glad i forumet

Oppblåst her også. Passer de fleste buksene fortsatt heldigvis.

6. B2020 Betatt av forumet

Syns den virker litt hardere nederst, på en måte. Og i dag oppdaget jeg en mørk linje under navelen! 7+0 i dag.

7. Mrs_F Gift med forumet ♡Julekulene 2021♡ Februarbarna 2020

7+3 i dag, magen er som vanlig, kanskje noe oppblåst på kvelden.
    Er kraftig fra før så vil nok ikke vises enda, men gleder meg til ordentlig babymage ❤️

8. Prøverpåbabynr3 Forelsket i forumet

Oppblåst!!

• Enig Enig x 1
  9. Mamashark Forelsket i forumet Februarbarna 2020

Arg, buksen har begynt å stramme :rolleyes: og jeg er bare 7+5:woot:.. og ikke er det tvillinger, for jeg har vært på TUL og der så vi ett bankende hjerte og en tom fostersekk nr 2.. synes ikke så mye om de store endringene kroppen må igjennom som gravid, kjenner jeg gruer meg til dette nå:sorry: sukk..

10. Mortilprins Elsker forumet

Det er nok bare tarmene som har svulmet opp, da det er tilnærmet umulig med ekte babymage før uke 12 ca, for det er først da livmoren kommer opp fra bekkenet. Men de som har født flere barn får ofte en babymage fortere rundt uke 12 enn førstegangsfødende :)

• Liker Liker x 1
  11. Mortilprins Elsker forumet

Kan si jeg er ganske oppblåst! 6uker i morgen:wacky:

Vedlagte filer:

12. Engodnrto Glad i forumet Marsboere 2020 Maiblomstene 2017 Sommerfuglene 2017 Februarbarna 2020

Er skikkelig oppblåst på morgen og på kvelden, så klarer stort sett å holde det skjult for andre :woot:

13. Goldenticket Glad i forumet Februarbarna 2020

Oppblåst :p

14. Pinsvinfrua Blir kjent med forumet

Sykt oppblåst, men vil ikke kjøpe nye bukser enda :p

15. Tekopp Forumet er livet Septembergull'17 Februarbarna 2020

Gikk med gravidbukser i dag (6+6) fordi det var det eller pysj. Orka ikke være ukomfortabel på en fridag :D (er så oppblåst om dagen, og kjenner meg uvel med press mot magen)

16. Poppi Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene

Nå er det vanskelig å skjule en liten kul på magen altså.. :p selv på morgenen! Må tenke på hva jeg har på meg og stramme bukser går ikke lengre. På kvelden er jeg i tillegg skikkelig oppblåst!

Er andregangs så går jo litt fortere da, og under to år siden jeg fødte sist. 10+2 nå. Husker at magen kom rundt 14-15 uker sist.

17. Toffifee Forumet er livet Januarlykke 2020 Februarbarna 2020

Nå kan jeg kjenne en liten klomp nederst på magen på morgenen før jeg tisser ❤️❤️

18. Babyhåp89 Elsker forumet Febbisbebbis'18

Måtte kneppe opp knappen i jeansen i går.. skikkelig ubehagelig med stramme klær!

19. Poppi Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene

Samme her ❤️❤️❤️

• Hjertelig Hjertelig x 1
  20. Månelilje Forelsket i forumet

Føler meg oppblåst og har måttet kjøpe et par nye, vanlige bukser i en størrelse større en jeg vanligvis bruker. Jeg blir uvel av alt som strammer rundt magen.

Jeg håper at det er mest oppblåsthet, for jeg spiser også mer enn jeg pleier ettersom jeg trenger hyppig matinntak for å holde kvalmen nogenlunde i sjakk.

• Enig Enig x 1

Del denne siden