Hvordan ser magene deres ut så tidlig?

Min mage er cirka som vanlig, men har dager jeg er mer oppblåst. Merker at noen jeans (med stretch) er mer trange, så jeg knepper opp knappen ila arbeidsdagen. Så lenge jeg har en genser/bluse som skjuler det :hilarious:. Bestilte meg nettopp noen mer comfy sorte bukser i stoff som man fint kan få litt mer mage i. Blanding mellom en penbukse og en joggebukse :dance008
 
Min mage er cirka som vanlig, men har dager jeg er mer oppblåst. Merker at noen jeans (med stretch) er mer trange, så jeg knepper opp knappen ila arbeidsdagen. Så lenge jeg har en genser/bluse som skjuler det :hilarious:. Bestilte meg nettopp noen mer comfy sorte bukser i stoff som man fint kan få litt mer mage i. Blanding mellom en penbukse og en joggebukse :dance008

Veldig lurt!! Redd for å bytte over til mammabukser fordi det er lettere å se at det er en mammabukser tenker jeg :arghh:
 
Fødte også 2 uker før termin, men la på meg opp i mot 30 kg.... sykt faktisk, for eg spydde jo igjennom hele svangerskapet så var rent hormonet! Alle kvinnene i familien har lagt på seg 30 kg i svangerskapet. Men sist var eg veldig tynn når eg ble gravid, og det var eg ikke nå :arghh: så redd for å legge på meg egentlig.. Men så kjenner eg på at det er vanskelig og være aktiv også for alt eg vil er og sove for hver mulighet som kommer :oops::oops:
Huff, så kjedelig.. Håper du får litt mer energi etterhvert så det blir lettere å holde seg litt aktiv ❤️ Og så håper jeg kiloene går lettere av denne ganga :)
 
Flat om morgenen - oppblåst etter frokost, også blir den bare mer og mer oppblåst til kvelden:p 2 gangsgravid så tipper den kommer fortere denne gangen. Men nå er den ihvertfall bare oppblåst. Ser veldig gravid ut:p
 
Flat om morgenen - oppblåst etter frokost, også blir den bare mer og mer oppblåst til kvelden:p 2 gangsgravid så tipper den kommer fortere denne gangen. Men nå er den ihvertfall bare oppblåst. Ser veldig gravid ut:p

Godt eg ikke er alene om det. gikk faktisk til innkjøp av en mamma bukse idag, flaut og innrømme. Men tenkte eg kunne bruke den på dager eg er veldig veldig oppblåst, fordi eg nærmest lar vær og gå ut dørene til tider fordi det gjør så vondt og gå med den vanlige buksen :(:oops:
 
Godt eg ikke er alene om det. gikk faktisk til innkjøp av en mamma bukse idag, flaut og innrømme. Men tenkte eg kunne bruke den på dager eg er veldig veldig oppblåst, fordi eg nærmest lar vær og gå ut dørene til tider fordi det gjør så vondt og gå med den vanlige buksen :(:oops:
Godt å høre noe allerede har kjøpt! Har vært inne på tanken å kjøpe en mammabukse da buksene mine til tider er nesten umulige å få igjen og er sylt ubehagelige :depressed:
 
Godt eg ikke er alene om det. gikk faktisk til innkjøp av en mamma bukse idag, flaut og innrømme. Men tenkte eg kunne bruke den på dager eg er veldig veldig oppblåst, fordi eg nærmest lar vær og gå ut dørene til tider fordi det gjør så vondt og gå med den vanlige buksen :(:oops:
Ja jeg kjøpte 2 mammabukser i dag. Klarer ikke tanken på å sitte med stram bukse 7 timer på arbeid.
 
For første gang i dette svangerskapet følte jeg meg skikkelig oppblåst i går kveld med mage som om jeg var 4 måneder på vei, men heldigvis er magen like flat igjen morgenen etter, så jeg kan fint gå med de vanlige kjolene mine en god stund til :)
 
Min ser ganske normal ut! Av og til litt oppblåst på kvelden, men er flat igjen neste morgen :happy: håper det tar litt mer tid før magen kommer. Vil ikke at den skal komme før jeg rekker å fortelle det til de på jobb! Jobber som lærer på et kontor med bare damer... Skravla går fort der altså, så vil ikke at det skal spre seg rykter før jeg kan fortelle selv.
 
Flere enn meg som begynner å få mage allerede?! :eek: Er riktignok tredjegangs og veldig slank til vanlig, så da syns det kanskje litt ekstra godt, men likevel!
 

Vedlegg

  • 8467F9FE-229C-48E0-92A0-783A4798FE99.png
    8467F9FE-229C-48E0-92A0-783A4798FE99.png
    120,6 KB · Visninger: 78
Flere enn meg som begynner å få mage allerede?! :eek: Er riktignok tredjegangs og veldig slank til vanlig, så da syns det kanskje litt ekstra godt, men likevel!
Er den slik om morgenen også? Min er sånn på kvelden. Men tror jeg er mest oppblåst, siden den er flat igjen om morgenen.
 
Er den slik om morgenen også? Min er sånn på kvelden. Men tror jeg er mest oppblåst, siden den er flat igjen om morgenen.
Litt mindre om morgenen, men har tydelig mage da også - såpass at sjefen min kommenterte det da vi var på reisefot sammen i går! (På en hyggelig måte altså, så det var helt ok!)
 
Jeg er bare 5+2 og føler magen begynner å bli synergi allerede:woot:
Oi, det var tidlig! Siden vi har to fra før, håper jeg intenst at jeg ikke får tvillinger, så jeg satser på at det bare er hormoner og manglende magemuskler som gjør at magen begynner å bli synlig allerede!
 
Litt mindre om morgenen, men har tydelig mage da også - såpass at sjefen min kommenterte det da vi var på reisefot sammen i går! (På en hyggelig måte altså, så det var helt ok!)
Okei:) Jeg føler meg mest oppblåst. Blir større for hvert måltid i løpet av dagen :p
 
Back
Topp