Hvordan ser magene deres ut så tidlig?

En tråd i 'Februar 2020' startet av Angel22, 10 Jun 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Snorkfrøken7 Glad i forumet

Min mage er cirka som vanlig, men har dager jeg er mer oppblåst. Merker at noen jeans (med stretch) er mer trange, så jeg knepper opp knappen ila arbeidsdagen. Så lenge jeg har en genser/bluse som skjuler det :hilarious:. Bestilte meg nettopp noen mer comfy sorte bukser i stoff som man fint kan få litt mer mage i. Blanding mellom en penbukse og en joggebukse :dance008

• Hjertelig Hjertelig x 1
  2. Angel22 Flørter med forumet

Veldig lurt!! Redd for å bytte over til mammabukser fordi det er lettere å se at det er en mammabukser tenker jeg :arghh:

• Enig Enig x 1
  3. Toffifee Forumet er livet Januarlykke 2020 Februarbarna 2020

Huff, så kjedelig.. Håper du får litt mer energi etterhvert så det blir lettere å holde seg litt aktiv ❤️ Og så håper jeg kiloene går lettere av denne ganga :)

4. Sunny90 Flørter med forumet

Merker ikke noe særlig på magen enda egentlig

5. Mams1987 Elsker forumet Oktoberbarna 2021♡ Sommerfuglene 2017 Januarlykke 2020

Flat om morgenen - oppblåst etter frokost, også blir den bare mer og mer oppblåst til kvelden:p 2 gangsgravid så tipper den kommer fortere denne gangen. Men nå er den ihvertfall bare oppblåst. Ser veldig gravid ut:p

6. B2020 Betatt av forumet

Her er det ingen forskjell ennå, men er bare 4+4, så det er kanskje ikke så rart.

• Liker Liker x 1
    • Vinner Vinner x 1
  7. Angel22 Flørter med forumet

Godt eg ikke er alene om det. gikk faktisk til innkjøp av en mamma bukse idag, flaut og innrømme. Men tenkte eg kunne bruke den på dager eg er veldig veldig oppblåst, fordi eg nærmest lar vær og gå ut dørene til tider fordi det gjør så vondt og gå med den vanlige buksen :(:oops:

8. Oktoberprinsesse17 Glad i forumet Februarbarna 2020

Godt å høre noe allerede har kjøpt! Har vært inne på tanken å kjøpe en mammabukse da buksene mine til tider er nesten umulige å få igjen og er sylt ubehagelige :depressed:

9. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

.

Last edited: 2 Sep 2020
  10. Mams1987 Elsker forumet Oktoberbarna 2021♡ Sommerfuglene 2017 Januarlykke 2020

Ja jeg kjøpte 2 mammabukser i dag. Klarer ikke tanken på å sitte med stram bukse 7 timer på arbeid.

11. FrkVerpesyk Gift med forumet Marsboerne2017 Februarbarna 2020

For første gang i dette svangerskapet følte jeg meg skikkelig oppblåst i går kveld med mage som om jeg var 4 måneder på vei, men heldigvis er magen like flat igjen morgenen etter, så jeg kan fint gå med de vanlige kjolene mine en god stund til :)

12. Maru246 Forelsket i forumet

Min ser ganske normal ut! Av og til litt oppblåst på kvelden, men er flat igjen neste morgen :happy: håper det tar litt mer tid før magen kommer. Vil ikke at den skal komme før jeg rekker å fortelle det til de på jobb! Jobber som lærer på et kontor med bare damer... Skravla går fort der altså, så vil ikke at det skal spre seg rykter før jeg kan fortelle selv.

13. FrkVerpesyk Gift med forumet Marsboerne2017 Februarbarna 2020

Flere enn meg som begynner å få mage allerede?! :eek: Er riktignok tredjegangs og veldig slank til vanlig, så da syns det kanskje litt ekstra godt, men likevel!

Vedlagte filer:

• Hjertelig Hjertelig x 4
  14. Grim90 Flørter med forumet

Hvor langt er du kommet?

15. FrkVerpesyk Gift med forumet Marsboerne2017 Februarbarna 2020

7+2 :)

16. Mams1987 Elsker forumet Oktoberbarna 2021♡ Sommerfuglene 2017 Januarlykke 2020

Er den slik om morgenen også? Min er sånn på kvelden. Men tror jeg er mest oppblåst, siden den er flat igjen om morgenen.

17. FrkVerpesyk Gift med forumet Marsboerne2017 Februarbarna 2020

Litt mindre om morgenen, men har tydelig mage da også - såpass at sjefen min kommenterte det da vi var på reisefot sammen i går! (På en hyggelig måte altså, så det var helt ok!)

18. Grim90 Flørter med forumet

Jeg er bare 5+2 og føler magen begynner å bli synelig allerede:woot:

19. FrkVerpesyk Gift med forumet Marsboerne2017 Februarbarna 2020

Oi, det var tidlig! Siden vi har to fra før, håper jeg intenst at jeg ikke får tvillinger, så jeg satser på at det bare er hormoner og manglende magemuskler som gjør at magen begynner å bli synlig allerede!

20. Mams1987 Elsker forumet Oktoberbarna 2021♡ Sommerfuglene 2017 Januarlykke 2020

Okei:) Jeg føler meg mest oppblåst. Blir større for hvert måltid i løpet av dagen :p

Del denne siden