Hvordan?!! (Oppdatert)

Ninen D skrev:

Never mind, så at det hadde ordna seg emoticon  Kos dere på tur!

I mine øyne så har dere hverken mulighet eller barnevakt slik som situasjonen er..

Bouncy the Butthead Slayer skrev:
Ser dere ikke alle innleggene, eller leser dere ikke hele tråden før dere svarer?

Brukelig å oppdater i Hovedinnlegget.. så når det ikke står noe der, så ser jeg ikke saken som oppklart...

Lillesnille skrev:

Bouncy the Butthead Slayer skrev:
Ser dere ikke alle innleggene, eller leser dere ikke hele tråden før dere svarer?

Brukelig å oppdater i Hovedinnlegget.. så når det ikke står noe der, så ser jeg ikke saken som oppklart...

Det "brukelige" er strengt tatt å lese hele tråden før man svarer.

Så flott, her kom det en tråd der gribbene kunne kaste seg på og slenge spydigheter veggimellom. Føltes det godt? At noen verken har tid, penger, behov, familie eller what so ever så de kan reise på kjæresteferie er da ikke spørsmålet her? 

Fint du fant en løsning! . 

Plink skrev:

SleepingBeauty skrev:
Da KAN de jo faktisk ikke være barnevakt da, sånn er det jo med den saken.. Turen bør vel da utsettes til dre har ordnet barnevakt.. Man kan jo ikke bare plukke opp noen fra gaten for å kjøre barnet til å fra barnehagen på en tur som tar 1,5 timer???

Signerer.. Og hva hvis datteren din skulle skadet seg eller blitt syk den uken dere er på ferie? Da har jo ikke foreldrene dine mulighet til å være hjemme med henne uten å sykemelde seg selv eventuelt.. Dere må ha en back-up-plan uansett i dette tilfellet.. Lykke til!

Om Emilie skader seg / blir syk, tar mamma å blir hjemme med henne. Dette er hun forberedt på og vet at er en av div uforutsette ting som kan skje, og som vi har pratet om. Så om noe skulle skjedd, så blir hun hjemme isåfall.. Var bare slik at hun ikke kunne det på "fulltid" såfremt frøkna er frisk,,

Bra det ordnet seg! (Og jeg bor jo også mitt i Au Pair land.. Ingen mangel her i Bærum øst.)
Besteveninnen min bor på Snarøya - med Au Pair. Derfor jeg kom til å tenke på den løsningen med å spørre rundt.
Ha en fantastisk ferie.

Hahaha, herregud!!!!! :P

God tur! :)

Og man skulle tro selv kaklehønene var litt vennligere innstilt, på en dag som denne (skattedagen:P)

©Smartass skrev:
Hahaha, herregud!!!!! :P

God tur! :)

Og man skulle tro selv kaklehønene var litt vennligere innstilt, på en dag som denne (skattedagen:P)

Sjalusiens grønne monster er størst vettu:P

Så bra at det ordna seg :-)

God tur, Ninen! Høres deilig ut!!!

Så flott at det ordnet seg! :-) høres ut som en veldig god løsning!

Back
Topp