Ninen D
Elsker forumet
nei,men for min del hadde det jo bare vert å være hjemem da,om foreldrene min ikke kunne og heller ingen andre kjente. overlater ikke mini til fremmede for henting og bringing i bhg uansett,allefall ikekfor å selv reise på ferie. så i mitt hode er den turen ikkeeksisterendes,inntil noen kjente,som venner eller familie kan løs det for dere!ohBaby! skrev:
håner ikke,og er IKKE misunnelig. her er mini med på alt av ferie,er sånn det skal være,vi er jo en familie,,og ville ikke vert han foruten på våre opplevelser rundt i verden. ville bare gi deg litt perspektiv på ting,så den turen kanskje ikke var sååå viktig lengre. ville heller brukt de man har til b vakt på kveld og helger og funet på noe sammen hjemme
ok da misforstod jeg svaret ditt.. Turen er ikke SÅ viktig, og planlagt har den vært i over 3/4 år.. Så jeg har forsåvidt vært innstilt på at vi ikke finner en løsning, som alle er trygge med. For om jeg skulle hatt kjørefolk, ville jeg blitt kjent med dem først, og kunnet stole på dem. Så det hadde jo blitt en prosess.
Ferie blir det nå uansett, vi tar bare en ekstra uke med Emilie med oss. grunnen til at jeg virkelig har ønsket at den skulle gå i boks, er fordi det hadde vært deilig med en slik tur og å pleie forholdet litt. Ikke det at vi ikke klarer oss, for all del, hehe, men det hadde vært en fin ting, grei måte å innhente seg på.. hente litt krefter..
Så tenkte jo da, at siden det er så mangfold med damer her, kanskje de visste noe jeg ikke hadde tenkt på. Ville være sikker på at jeg hadde sjekket ut alle muligheter, tenkt på alle løsninger. :)