Hvordan oppbevarer dere dette i stuen?

Brettspill er i et skap på rommet til barna, vinglass og servise er i vitrineskap i stuen. Vaser og slikt har jeg i en sjenk i stuen.

Hos meg er det kaos og jeg trenger smarte løsninger som ikke tar plass ;)
Hvordan oppbevarer dere brettspill, puslespill, servise, pene glass som vinglass osv?
Jeg har litt her og der, finner aldri det vi trenger :p
Vil dere dele bilder med meg?

Pene glass og fin servise har vi på kjøkkenet i glasskap.
Spill og sånn har vi i skapet på TV-benken :)

Salongbordet vårt er en gammel trekiste, oppi der har vi puslespill og brettspill. Servise og "finglass" har vi i et vitrineskap i spisestuen.

nå har vi stort kjøkken med utrolig mye plass. men i et av husa vi har bodd i tidligere, hadde vi en stor kjøkkenskuffe til hobbyting til barna, og hyllegreier til finservice. går an å ta ting vekk fra kjøkkenet du bruker skjelden, og ha barneting der. jeg har nå noen fine kister i skinn jeg kjøpte billig på skeidar. der har jeg leker. brettspill til ungene har vi i loftstua, og hobbytingene til ungene i kjøkkenskuff. mitt hobbyutstyr er på hobbyrommet.

Vinglass, servise o.l har vi i Liatorp vitrineskap fra Ikea. Andre ting har vi i Bestå "reol" som vi bruker som tv-benk :)

Kjøp ett vitrineskap hos ikea for glassene.

Obs leste ikke siste post. Ja helt enig.

Hos meg er det kaos og jeg trenger smarte løsninger som ikke tar plass ;)
Hvordan oppbevarer dere brettspill, puslespill, servise, pene glass som vinglass osv?
Jeg har litt her og der, finner aldri det vi trenger :p
Vil dere dele bilder med meg?
Har ikke bilder men:
Brettspill og annet spill ligger i en kasse under sofaen. Pene glass osv på kjøkkenet.

Fint servise og sånt på kjøkkenet, spill / brettspill i stuen i en stor hylleseksjon:)

Vi har en stor tredelt seksjon som er fra 80 tallet, fått av svigers. Har også ett vitrineskap. I de to så er det service nederst i seksjonen og glass øverst, i vitrineskapet er det krystall glass, barneservice, pip service og noen boller. Har spill og brettspill i gammelt skap med lås på begge dørene. Har alkoholen og skrekkfilmen i den ene delen og barneting i den andre.

Vi har en svær Bestå-modul fra Ikea i stuen. Fem lengder, rundt 160 høy. Der har vi små skuffer, store skuffer, små skap, store skap, skap med glassdør, etc. Så står finglassene og finserviset på "utstilling" bak glassdørene, mens leker og innpakningspapir og alt mellom himmel og jord er i de andre skuffene/skapene. Utrooolig greit med god oppbevaring.

Vi har minimalt med sånt foreløpig, men jeg ville kjøpt en fint vitrineskap med glass øverst på skapdørene til å ha service og glass i :) Skuffer eller skap nederst til spill og lignende

Mannen snekret en lav bokhylle som går akkurat under de store vinduene. Der skulle det være brettspill og bøker, men der er 80% tegneserier. Tegneserier er det største problemet for oss å oppbevare.

Vi har en sjenk fra IKEA med servise. Duker er i kjelleren og penglass i et smalt, høyt skap.

På grunn av skråvegger kan vi desverre ikke ha mye høye skap i stua, men vi har noen. Det smale. 40 eller 45 cm tror jeg, og et større fra en serie jeg tror er utgått, leksvik. Vi har to av det, men det ene står på kjøkkenet og er elebdog utnyttet. Må rydde nededelen av det så det kan brukes fornuftig

Vi hsr det meste av glass og servise i vitrineskap på kjøkkenet, er ikke noe glad i å ha det på utstilling på stua.
Brettspill er fortsatt bak lukkede mørke dører i skapene vi har på stuen

Back
Topp