Hvordan oppbevarer dere dette i stuen?

Brettspill blir oppbevart i et skap i innergangen. Der er det glassdører øverst og tredører nederst. Spillene er nederst.
Hobbysaker er i et hjørneskap i stua.
Vinglass blir oppbevart på øverste hylle i "biblioteksseksjonen", dører skal på der og etterhvert. Må bare komme oss til ikea først. :p

Har glass-skap på kjøkkenet til vinglass ol.
Under er det skap uten vindu. Der har jeg brettspill, duker, stearinlys, servietter...

Her har ungene okkupert det meste av plass :-P

De har ene skapdelen av skjenken, og en skuff til tegneark.
Så har de de to skuffene i vitrineskapet. Vi har glass og skåler og diverse i øverste delen der det er glassdører.

Og så har vi alt av servise ellers på kjøkkenet. Men det er ikke mye annet enn det hverdagslige vi har. Det gamle serviset etter mannens oldeforeldre (eller noe) står i skapene på tv-bordet.

Og så har ungene en sånn kallax-hylle 2*2 på stua til leker. De har der to kasser hver.
Spill har vi nede på boden, og i en lekekasse under bordet som pinnedyrene står på i stua.

Er ikke hjemme, så får ike tatt bilde. Vi har et stort vitrineskap med hyller og glassdører oppe der vi har alt av vinglass o.l, vaser, dessertskåler og den slags. Nederst er det fire romslige skuffer der vi har fotoalbum, duker, lys og servietter og en roteskuff med diverse :)

Brettspill og barneaktiviteter har vi oppe på loftsstua.

Har flere sjenker og kommoder:)

I ene skuffa til TV benken, der oppbevares alt av tegnesaker, filmer og spill som ungene bruker.

Har laget to kombinasjoner av Bestå-serien til IKEA selv.
En med lukkede skap nede og vitrinedører oppe, samt noen skuffer, og en med fire skuffer og åpne hyller som fungerer som TV-benk.

Brettspill ligger i en gammel amerikakoffert/kiste.

Oooog... Så har vi lukket trapp sånn at vi har en haug med plastkasser under trappa med ymse rot oppi. Ingen som ser det hvis de ikke går innunder trappa med vilje, og det har ingen gjort så langt :P

Vi har kommode med 2 skapdører og skuffer også har vi ikke mindre enn 4 vitrineskap på kjøkkenet :p

Hos meg er det kaos og jeg trenger smarte løsninger som ikke tar plass ;)
Hvordan oppbevarer dere brettspill, puslespill, servise, pene glass som vinglass osv?
Jeg har litt her og der, finner aldri det vi trenger :p
Vil dere dele bilder med meg?
Ingen bilder men brettspill er i sjenken
glass og seervise i vitrineskap

På kjøkkenet har vi slagbenk med perler, tegnesaker, puslespill etc.

I stua har vi sjenk, vitrineskap og bokreol med dører hvor vi oppbevarer servise, bestikk, glass, bøker, spill og filmer. :)

Hvordan oppbevarer dere;

brettspill -i bokskap i stuen
puslespill -i samme bokskap i stuen.= Bestå Ikea 120 høyt med dører så ingen ser innholdet.
servise - i skjenk i stua
pene glass som vinglass -i samme skjenk istua.

Jeg har en gammel kiste i stua med spill, tegnesaker og diverse i :) og så et gammelt brunt skap/sjenk hvor jeg har diverse av glass og sånn i. Og en hul puff, tror det er ektorp fra Ikea, med duker og sånt i :)

Vi har servise og finere ting i liatorp skap på spisestua, kiste til spill og slikt og sjenk til duker og div:)

Puslespill, brettspill, gardiner, duker har vi i en skjenk. Servise og glass har vi fordelt litt på kjøkkenet og i vitrineskapet i stua:
ImageUploadedByBV Forum1459097842.718318.jpg

Back
Topp