Hvordan kjenners UVI ut?

Som å tisse barberblader! :(
 
Så hvis det bare svir bittelitt, så trenger jeg ikke tenke på det? Hva er behandlingen?
 
Det begynner ofte med litt smerter, så blir det verre etterhvert. Men har hørt at gravide kan ha mindre smerter ved uvi. Så hadde tatt en tur på legen med urinprøve :)
 
Uvi når du er gravid merkes nesten ikke!! Har hatt det to ganger nå. Du merker det på at du tisser oftere og på meg kjente jeg en lett smerte nederst i urinrøret! Ta en urinprøve på legekontoret di :)
 
Det trenger ikke alltid være like vondt, når man er gravid sies det at symptomene er svakere!
 
Iallefall om det fortsetter å svi litt..
 
Jeg er på ferie nå, og har ikke mulighet til å dra innom før torsdag.. Er det for lenge å vente?
 
Jeg vet ikke.. vil ikke svare på noe jeg ikke vet. Du kan jo alltids ringe til legekontor i morgen å høre?
 
MÅ man til legen selv om det ikke gjør vondt? Er det farlig å ha uvi ved graviditet? Jeg har svært ofte UVI til vanlig, men pleier å gå over av seg selv, får ikke så vondt heller. Skal til legen om en uke, kan jeg vente til da?
 
Jeg hadde det i begynnelsen av graviditeten. Var grusomt vont å tisse i slutten av strålen, og gikk på do hele tiden...
 
Mener det kan være uheldig å ha uvi ved graviditet, derfor det sjekkes hver gang man er hos legen. Og ja, det kan være helt symptomfritt dessverre.
 
Æsj da.. Er det legevakt-sak da? Jeg har jo ikke legekontoret mitt her.. Ellers så skal jeg på en ønh-poliklinikk på sykehuset her i morgen, kan jeg stikke innom kvinneklinikken (hvis de har det her da) og spør om de kan sjekke i den forbindelsen?
 
Er jo bare å stikke innom tenker jeg, får jo ikke noe værre svar enn nei. Evt så kan de sikkert hjelpe deg videre.
Drikk tranebærjuice inntil videre, det er mitt tips ihvertfall.
 
Hatt uvi flere ganger uten smerter. Merker bare at man tisser oftere. Og noen ganger kjennes det ut som du må på do hele tiden selv om blæra er tom.
 
Jeg har nesten ingen symptomer ved UVI, og det kan bli nyrebekkenbetennelse, så sjekk det ut. :)
 
Jeg merka bare vondt i korsryggen.. Ikke noe vondt å tisse. Men begynte å få vondt oppover nyrene og måtte ha to antibiotikakurer da jeg var gravid sist.
 
Men da holder det at jeg tar med urinprøve på sykehuset i morgen? Eller hadde dere dratt til legevakten i kveld?
 
Back
Topp