Hvordan har DU det?

Veldig enig i dette. Det hender jeg føler meg utrolig frustrert fordi ingenting blir som før, men det er kanskje en sorgprosess man må gjennom. Livet blir jo aldri det samme og selv om vi har hatt 9-10 måneder å forberede oss på, er det klin umulig å vite hvordan det er å ha en liten baby.

Her går det egentlig veldig bra. Lite skriking, en del kos og masse amming. Jeg har slitt masse på grunn av ammingen, men har nå funnet roen fordi vi gir en del erstatning i løpet av dagen i tillegg til brystmelk. Det er etter råd fra hs, fordi hun ikke hadde gått opp så mye i løpet av tiden hjemme (290g på 3 uker).

Men hvordan single mødre gjør det aner jeg virkelig ikke. Jeg hadde ikke klart meg uten min samboer, han har gitt meg masse ro og selvtillit så jeg klarer å takle dagen mens han er på jobb <3
Jeg og slet masse med amming, så nå er hun flaskebarn. Det er bare koselig nå, for da er vi 2 om det . Han er lærer, så vi har hele sommeren sammen :)
Men veldig rett det du sier at vi har mange måneder å forberede oss på, så sitter man plutselig litt i det.
Jeg savner jo litt friheten til å gjøre ting utenfor hjemmet. Bor i Oslo, alltid reist masse på konserter, tatt et glass vin, plutselig gått ut å danse på en tirsdag osv. Så er familien vår på andre siden av landet, savner de. Men så blir humøret på topp når vi 3 koser oss, ler og blir jo lykkelig igjen. Alenemødre har all min respekt, for dette er mye å håndtere :)
 
Jeg har det sånn bob bob.. Angsten min kom å banket på døra igjen.. Eller braste kan jeg vel heller si.. Så nå vegrer jeg meg for å gå ut igjen. Ellers veldig glad og betatt av lillemor:)
 
Jeg har det sånn bob bob.. Angsten min kom å banket på døra igjen.. Eller braste kan jeg vel heller si.. Så nå vegrer jeg meg for å gå ut igjen. Ellers veldig glad og betatt av lillemor:)

Huff.. det er ikke noe godt! Håper du kan få litt hjelp til å takle det. Det er tøft nok i seg sjøl å være nybakt mamma. Også dele med angst i tillegg.. Håper det ordner seg :) :)
♡ 31.05.13 ♡ Linn-Kristin ♡
 
Har det veldig bra! Kunne jo selvfølgelig ønske at baby sov gjennom natten, men har to flotte, snille jenter, og en flink mann. Kan ikke klage ;)
 
Har det relativt bra. Er fryktelig trøtt og sliten for tiden.
Og det hjelper ikke at storesøster har kommet i en liten trass-periode. Så det er mye kjefting, og tilsnakk i huset her nå. Prøver å snakke til hun på en normal måte flere ganger, men det eneste hun hører på er om vi blir ordentlig sure:( Ikke noe koselig. Og jeg hater å kjefte på hun, for hun er egentlig kjempe flink og utrolig snill.. men er jo 4år, så har vel kommet i en liten trass-periode.
Og det hjelper jo ikke at hele huset er slitne og trenger ferie. Godt det bare er noen dager igjen:confused:
Så er det 4uker fri for hele gjengen :cool: Vel, jeg er jo hjemme, men er annerledes når resten er hjemme også.

Sent from my GT-I9100
 
Back
Topp