Hvordan har DU det?

Helt topp egentlig:)
Har dager da jeg er veldig sliten og trøtt,men storsett storkoser jeg meg hjemme med pitte lille snuppa om dagen og resten av familien på ettermiddag/kveld:)
Og så er det snart ferie på alle sammen:)
Eneste jeg er litt lei er klesvask,blir en del av det hos en familie på 7,så lurer på å kjøpe meg en vaskemaskin til:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
 
Jeg begynner å få vondt nederst i ryggen. Alt for tidlig å få vondt nå. Termin 12 desember første barn.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Jeg også har det egentlig helt topp! :D er tidvis trøtt og surrete men det er vel en obligatorisk sjarme med spebarnstilværelsen? ;) som i dag tidlig forsov vi oss nesten til barseltreffet kl 12 (!! ting tar jo ikke 10min lenger) OG leita 2 timer etter lommeboka mi.. ringte lensmann, leita i søppelkassa på joker`n etc.. for så å finne den da jeg slo opp vogna når barseltreffet skulle være :oops: haha!

♡ 31.05.13 ♡ Linn-Kristin ♡
 
Helt topp egentlig:)
Har dager da jeg er veldig sliten og trøtt,men storsett storkoser jeg meg hjemme med pitte lille snuppa om dagen og resten av familien på ettermiddag/kveld:)
Og så er det snart ferie på alle sammen:)
Eneste jeg er litt lei er klesvask,blir en del av det hos en familie på 7,så lurer på å kjøpe meg en vaskemaskin til:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
Kjøp deg sånn som rommer åtte kg.. Hvis ikke du alt har det da. ;) vaskemaskin går hele tiden her også. Vi er jo familie på seks.

Jeg er sliten, trøtt, glad, fornøyd, lei, lykkelig! Akkurat slik en småbarnsmor skal være. ;)
 
Kjøp deg sånn som rommer åtte kg.. Hvis ikke du alt har det da. ;) vaskemaskin går hele tiden her også. Vi er jo familie på seks.

Jeg er sliten, trøtt, glad, fornøyd, lei, lykkelig! Akkurat slik en småbarnsmor skal være. ;)
Her kom det 9kg maskin i huset i dag! ;)

♡ 31.05.13 ♡ Linn-Kristin ♡
 
Her kom det 9kg maskin i huset i dag! ;)

♡ 31.05.13 ♡ Linn-Kristin ♡
Hehe, er ikke dere tre personer? Vaskemaskin er egentlig en ting. Nå kan jeg kanskje begynne å sortere tøyet og få fylt opp maskinen. Men skulle hatt eget tørkerom!!
 
Tror det er lett å tro at man skal være lykkelig hele tiden, så snakker man ikke om hvordan man egentlig har det. Er lykkelig jeg også, men er jo en del ting jeg savner også. Så tenker jeg på at vi er blitt familie og blir lykkelig igjen :)
 
Har det veldig bra, kan ikke klage! Såklart er det dager jeg er sliten og trøtt, men lille snuppa er en veldig snill baby og vi koser oss mye! Nå gleder jeg meg enormt til å starte med skikkelig trening igjen, savner den "gamle" kroppen min, så er klar for litt innsats nå :D
 
Eg har det veldig bra:) koser meg masse med lillegull og så har storegull vært mye heime fra bhg og det har vært kos det og :) såklart litt sliten til tider, konstant surrete, men det hører med;)

så faktisk bunnen på skittentøys kurvene forgårs kveld, men i går morges våkna eg til en seng full i tiss, vår ble full i sprut bæsj når eg skulle skifte en rask bleie oppi sengen (slutt på det ja) for så å få en sprut gulp over hele meg og i sofaen:p og så var kurvene og maskinen full igjen.
MEN eg hadde ikkje bytta det vekk for alt i verden ;) elsker å være mamma <3
 
Hehe, er ikke dere tre personer? Vaskemaskin er egentlig en ting. Nå kan jeg kanskje begynne å sortere tøyet og få fylt opp maskinen. Men skulle hatt eget tørkerom!!

Jo :p men Maskinen våres whae vært over 20 år gammel helt siden jeg flytta inn for snart 8år siden :p og med en liten i hus fant vi ut at det vae greit å bytte før den ryker. Så vi fant en på tilbud til nesten 5 Tusen på elkjøp og gubben dro avgårde. Den kunne de ikke skaffe før uke 32.. og de har garanti på at de skal skaffe annonsert vare innen 10 dager ellers skulle vi få en tilsvarende eller bedre vare til samme pris ;) så da satt vi her med en 9kg i i stedet! Så vær obs på det! Første stedet vi var sa de ingenting om det!!

♡ 31.05.13 ♡ Linn-Kristin ♡
 
Helt topp her;-) Har ikke noe å klage over. Glede mæ te å begynn å trene igjen:)
 
Tror det er lett å tro at man skal være lykkelig hele tiden, så snakker man ikke om hvordan man egentlig har det. Er lykkelig jeg også, men er jo en del ting jeg savner også. Så tenker jeg på at vi er blitt familie og blir lykkelig igjen :)
Det å få barn er ingen dans på roser, verken psykisk eller fysisk. Så selvfølgelig er det opp og nedturer. Jeg kjenner jo at når mini har skreket i tre timer på kvelden og endelig har sovnet og da begynner neste å skrike...så er det ikke alltid tårene er så langt unna. ;)
 
Det å få barn er ingen dans på roser, verken psykisk eller fysisk. Så selvfølgelig er det opp og nedturer. Jeg kjenner jo at når mini har skreket i tre timer på kvelden og endelig har sovnet og da begynner neste å skrike...så er det ikke alltid tårene er så langt unna. ;)
Den ser jeg og vil nok kjenne meg godt igjen når nr 2 kommer en gang :)
 
Har det helt Ok. Koser meg med babyen og storesøster. Men er sliten, føler meg alene og vurderer og flytte. Lei av tomme ord og mennesker som ikke står får det de sier.. så, er lykkelig og ulykkelig i samme livet..
 
Kjøp deg sånn som rommer åtte kg.. Hvis ikke du alt har det da. ;) vaskemaskin går hele tiden her også. Vi er jo familie på seks.

Jeg er sliten, trøtt, glad, fornøyd, lei, lykkelig! Akkurat slik en småbarnsmor skal være. ;)
Har det:)
Vurderer å kjøpe en til maskin til å ha i garasjen,til jakker/dresser/arbeidsklær/regnklær.....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
 
Er veldig takknemlig og glad for gutten vår, men er også mer mentalt sliten enn jeg trodde var mulig ;-) Ingen som kan forberede en på den overveldende kjærligheten man føler og hvor fantastisk frustrert og lei seg man kan bli :p

*surrer på telefonen*
 
Jeg har det fint :) mini sover lite og storesøster råtasser verre enn verst, men dagene går altfor fort og plutselig så er de store begge to :O noen må stoppe tiden :O


Jente født juni 08
Gutt født mai 13
 
Back
Topp