Hvordan har DU det?

Har det helt Ok. Koser meg med babyen og storesøster. Men er sliten, føler meg alene og vurderer og flytte. Lei av tomme ord og mennesker som ikke står får det de sier.. så, er lykkelig og ulykkelig i samme livet..
Ikke godt å høre. Bor du i en ny by?
 
Er veldig takknemlig og glad for gutten vår, men er også mer mentalt sliten enn jeg trodde var mulig ;-) Ingen som kan forberede en på den overveldende kjærligheten man føler og hvor fantastisk frustrert og lei seg man kan bli :p

*surrer på telefonen*

Kjenner meg så godt igjen. Når lillemann skriker så han ligger i bro på armen og er komplett utrøstelig er ikke verden mye rosa, og når det har holdt på et par timer er det både vondt i mammahjertet og et reint helsike for topplokket :(
Er så ubeskrivelig gla i lille gutten vår, men skal ikke skryte på meg at jeg lever i en 24timers lykkeboble...men har hørt rykter om at det blir bedre :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Du da?

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app

Er forferdelig ensom. Hele 3 familier som har tatt seg bryet med å møte lille (frivillig), og bf har jeg ikke hørt noe fra. :(
Men jentene gir meg stadig de søteste smil, så humøret holder seg oppe likevel :)
 
Er forferdelig ensom. Hele 3 familier som har tatt seg bryet med å møte lille (frivillig), og bf har jeg ikke hørt noe fra. :(
Men jentene gir meg stadig de søteste smil, så humøret holder seg oppe likevel :)
Syns du er kjempe tøff ostekake! Skulle ønske du budde nærmere her! Godt du ser glede i jentene dine<3
 
Er forferdelig ensom. Hele 3 familier som har tatt seg bryet med å møte lille (frivillig), og bf har jeg ikke hørt noe fra. :(
Men jentene gir meg stadig de søteste smil, så humøret holder seg oppe likevel :)
Det å få barn gjør en faktisk på en måte litt ensom. Fordi det er ingen andre som klarer komme inn i den bobla vi lever i. Nå tenker ikke jeg nødvendigvis lykkerusbobla. For om man er totalt superhappy eller om man er deprimert, så går man i sin egen lille boble. Og selv om venner har fått barn før en, så klarer de ikke komme inn i min boble. ;)

Nå vet jeg ikke historien din. Men sender deg en god klem. Vondt å være ensom. Men til syvende og sist så er det ikke du som vil angre, men de som ikke stilte opp og ville hilse på. ;)
 
Tror det er lett å tro at man skal være lykkelig hele tiden, så snakker man ikke om hvordan man egentlig har det. Er lykkelig jeg også, men er jo en del ting jeg savner også. Så tenker jeg på at vi er blitt familie og blir lykkelig igjen :)

Veldig enig i dette. Det hender jeg føler meg utrolig frustrert fordi ingenting blir som før, men det er kanskje en sorgprosess man må gjennom. Livet blir jo aldri det samme og selv om vi har hatt 9-10 måneder å forberede oss på, er det klin umulig å vite hvordan det er å ha en liten baby.

Her går det egentlig veldig bra. Lite skriking, en del kos og masse amming. Jeg har slitt masse på grunn av ammingen, men har nå funnet roen fordi vi gir en del erstatning i løpet av dagen i tillegg til brystmelk. Det er etter råd fra hs, fordi hun ikke hadde gått opp så mye i løpet av tiden hjemme (290g på 3 uker).

Men hvordan single mødre gjør det aner jeg virkelig ikke. Jeg hadde ikke klart meg uten min samboer, han har gitt meg masse ro og selvtillit så jeg klarer å takle dagen mens han er på jobb <3
 
Jeg er ikke i en Lykke boble hele tiden for å si det mildt. Har fine stunder men mange tunge også. Får heldigvis god hjelp fra helsestasjonen. :)
 
Jeg er ikke i en Lykke boble hele tiden for å si det mildt. Har fine stunder men mange tunge også. Får heldigvis god hjelp fra helsestasjonen. :)
Så bra at du får hjelp da :) plutselig kommer det mange flere gode stunder enn dårlige :)
 
Jeg er ikke i en Lykke boble hele tiden for å si det mildt. Har fine stunder men mange tunge også. Får heldigvis god hjelp fra helsestasjonen. :)
Så bra du får hjelp:) lykke til fremover:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp