Hvordan har du det?

Takk.. :) Jeg studerer allmennlærer.. Så får vi se om det er det som blir mitt yrke.. Skal ha avsluttende eksamen 9. januar 2014, så da rekker jeg akkurat å bli ferdig før den lille kommer.. :love017
Spennende:) Lykke til med eksamen:) Mannen min er lærer og det skal jeg også bli etter hvert;) Blir ikke allmennlærer, da, ettersom eneste fagene jeg er interessert i å undervise i er matematikk og økonomi:p

Har du forresten fått melding fra meg om hvordan du endrer nicket ditt så du slipper å hete Bkno5754562?:p
 
Spennende:) Lykke til med eksamen:) Mannen min er lærer og det skal jeg også bli etter hvert;) Blir ikke allmennlærer, da, ettersom eneste fagene jeg er interessert i å undervise i er matematikk og økonomi:p

Har du forresten fått melding fra meg om hvordan du endrer nicket ditt så du slipper å hete Bkno5754562?:p
Da vil du vel kanskje være lærer på videregående da, eller lektor på universitet.. :) Nei, har ikke fått melding om det...det vi jeg gjerne ha.. Synes ikke navnet mitt var spesielt pent.. :p
 
Back
Topp