Hvordan har du det?

Akkurat nå har jeg det helt topp! :) Har sovet i 15 (!!!) timer i strekk og første gang på lenge føler jeg meg opplagt :)
Og min fantastiske mann har montert hagemøbler og disket opp med nydelig frokost på terrassen i finværet ❤
Livet er topp! ❤
 
Har det egentlig ganske bra. Drevet ute i det nydelige været. Men merker på rygg og bekken att og drive å grave opp og plante i grønnsakshagen var litt tungt.

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app
 
Jeg har fått sovet ut i dag, og det er jo bare nydelig:) og i tillegg er det nydelig vær ute, og fremdeles (medregnet denne) tre dager igjen av helga :D Har det egentlig ille bra i dag;)
 
Verste dagen ever :( Ting har vert litt turbulent med faren til min lille spire det siste året . vi har slete med mye sjalusi og dårlig komunikasjon . Men jeg bygger leilighet og vi har di siste mnd planlagt at vi skal flytte sammen der . Snakket så mye fint om fremtiden det har inkludert og få barn siden jeg ikke har barn . . . Såååå reiste jeg på jobb (er vekke 4uker i slengen) etter ca to uker fant jeg ut jeg var gravid for jeg fikk ikke mensen . Freste til apoteket og fikk test der sto det med store bokstaver gravid . Jeg blei jo overlykkelig å ringte til kjæresten . Han blei stille og paff sa han nesten kjørte av veien men var glad for det .vi hadde en fin samtale om hvordan vi ville ha det fremover at vi skulle lage trygge omgivelser for hverandre slik at det ble mindre diskusjoner og sjalusi . ..å at vi skulle gifte oss . men så snudde alt til min store fortvilelse ... han sa han var usikker på om det var han som var faren (har ikke vert med noen andre ) å han har fullstendig panikk han er bare sint og sier jeg maser han klager på familien min at jeg er alt for avhengi av moren min . (Har bodd langt vekke fra familien i 10 år å er skjeldent hjemme ) er det vanlig at mannen klikker helt ??? Har gjort han trygg på at jeg ønsker og leve sammen å ha et familieliv sammen med han jeg ønsker ikke at mitt barn skal vokse opp uten en far . Men nå har jeg gitt han rom å har ikke hørt noe fra han på to dager ...han er på hytta . har helt panikk jeg nå. Vet ikke hva jeg skal gjøre er snart 7 uker har ingen barn fra før. Det var ikke slik det skulle bli . Kunne trengt støtte og trygghet nå ikke dette tullet her . Er langt utpå havet jobber 12 timers dager er kjempesliten og sover med hver anledning jeg får . Er så lei meg og fortvila . Kan jo ikke gifte meg med en mann som svikter meg helt når jeg trenger det mest. ... huff dette var mye negativt på en gang men livet tar noen joker vendinger jeg ikke hadde sett for meg i det hele tatt . . . Prøver og fokusere på jobben å ikke tenke så mye på det men d er vanskelig . Ikke noe cinderella story dette her ...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Hei !

Dette var kjedelig å høre hvordan det går fremover med deg. Håper det løser seg til slutt, men viktigste nå er at du tar vare på deg selv. Så tar du det når du kommer hjem,. Ikke noe vits å stresse over når du er på jobb på havet. Det vil jo bare gå utover deg og lille spiren.

For å si det slik.. Han høres ut som han er umoden, og sånne typer bør du ikke bekymre deg for mye over. Det ordner seg som regel når du kommer hjem. Det er sikkert pga han er usikker selv og sikkert ikke kommet helt til den punktet enda med at han skal bli pappa. Det kan være mye tanker rundt der. Men du bør ta vare på deg selv, ikke bekymre deg for mye, og du har støtte rundt deg uansett hva som skjer, viktigste er jo at du skal ha det bra.

Pust.. Det ordner seg alltid for snille piker :)

Du er akkurat som meg, første gangs mor, spennede tider fremover, ny dagene, og samtalene med din mann kommer garantert til å ordne seg til slutt. Dere trenger bare å snakke sammen under 4 øyne. I tlf er det nok annet siden kanskje mannen din vil eller er den typen til å heller vise enn å kommunisere? Det er vanlig med mange tanker under 1 trimester når man har fått en nyhet som kanskje ikke var venta, og ting tar litt tid å skjønne at man virkelig skal ha barn.

Viktigste nå fremover er at du tar det med ro, vet at det er ikke lett når han ikke svarer eller har gitt deg signal, men han trenger kanskje rom for ro å tenke?
Tell heller dagene når du skal hjem, snakk med en god venninne evt om svangerskapet så hjelper det nok å ha en støtte som du kan ringe hvis du blir bekymret opp i det hele bare pga han.

Det kommer til å ordne seg, og du.. Ikke stress med alt de bekymringene akkurat nå, nå skal du bare nyte sypnomene spiren gir deg, og ta en dag om gangen.

Når du kommer hjem, ta kontakt med legen, så tar du det derfra. Og din mann kommer sikkert til å snakke med deg når han er klar, ikke noe vits å ringe å mase, la han tenke.. Og vær kostbar! Du er jo verdt å savne vettu :)

Tenk. 7 uke, hjertet banker, øynene formeres, armer og ben.. Det er mye som skjer hver uke, og du må bare nyte det og sov når du kan. Vet at det er tøft å jobbe lange vakter, men husk å ta deg hvile når du trenger det.

Sender mange klem herfra :)
 
Tusen takk . Håper virkelig det bare er litt panikk og at ting vil ordne seg for oss. Det er sant det kommer nok til og gå bra . Må bare ta det med ro . Har tlf time med coatchen min i dag det ser jeg frem til .
Jeg er jo egentlig helt i eksrase .... jeg er så heldig og takknemlig for at jeg skal bli mor . takker og takker . Er så glad i barn og har 5 vakre tantebarn . Sola skinnner så d er vel bare og smile og ta tiden til hjelp . takk for svaret ditt ; ) klem
 
Jeg er så sykt forkjølet.. Herregud som jeg synes synd på meg selv!
 
Der ser du.. snille piker :) Ha en fin pinse aften og bare nyt svangerskapet :) idag er jeg heldigvis fin form :) bare små trøtt men ellers bra :) deilig :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Akkurat nå har jeg det helt topp! :) Har sovet i 15 (!!!) timer i strekk og første gang på lenge føler jeg meg opplagt :)
Og min fantastiske mann har montert hagemøbler og disket opp med nydelig frokost på terrassen i finværet ❤
Livet er topp! ❤
Det hørtes skikkelig deilig ut:) Så snill han er:) Send litt finvær hit, da;) Er så lei dette skitværet;)
 
Har det egentlig ganske bra. Drevet ute i det nydelige været. Men merker på rygg og bekken att og drive å grave opp og plante i grønnsakshagen var litt tungt.

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Så flink du er:) Du får være flink til å legge inn pauser så du ikke blir ødelagt i mange dager etterpå:)
 
Jeg har fått sovet ut i dag, og det er jo bare nydelig:) og i tillegg er det nydelig vær ute, og fremdeles (medregnet denne) tre dager igjen av helga :D Har det egentlig ille bra i dag;)
Så flott:) Jeg fikk også sove ut i dag;) Det er så utrolig deilig det:D
 
Verste dagen ever :( Ting har vert litt turbulent med faren til min lille spire det siste året . vi har slete med mye sjalusi og dårlig komunikasjon . Men jeg bygger leilighet og vi har di siste mnd planlagt at vi skal flytte sammen der . Snakket så mye fint om fremtiden det har inkludert og få barn siden jeg ikke har barn . . . Såååå reiste jeg på jobb (er vekke 4uker i slengen) etter ca to uker fant jeg ut jeg var gravid for jeg fikk ikke mensen . Freste til apoteket og fikk test der sto det med store bokstaver gravid . Jeg blei jo overlykkelig å ringte til kjæresten . Han blei stille og paff sa han nesten kjørte av veien men var glad for det .vi hadde en fin samtale om hvordan vi ville ha det fremover at vi skulle lage trygge omgivelser for hverandre slik at det ble mindre diskusjoner og sjalusi . ..å at vi skulle gifte oss . men så snudde alt til min store fortvilelse ... han sa han var usikker på om det var han som var faren (har ikke vert med noen andre ) å han har fullstendig panikk han er bare sint og sier jeg maser han klager på familien min at jeg er alt for avhengi av moren min . (Har bodd langt vekke fra familien i 10 år å er skjeldent hjemme ) er det vanlig at mannen klikker helt ??? Har gjort han trygg på at jeg ønsker og leve sammen å ha et familieliv sammen med han jeg ønsker ikke at mitt barn skal vokse opp uten en far . Men nå har jeg gitt han rom å har ikke hørt noe fra han på to dager ...han er på hytta . har helt panikk jeg nå. Vet ikke hva jeg skal gjøre er snart 7 uker har ingen barn fra før. Det var ikke slik det skulle bli . Kunne trengt støtte og trygghet nå ikke dette tullet her . Er langt utpå havet jobber 12 timers dager er kjempesliten og sover med hver anledning jeg får . Er så lei meg og fortvila . Kan jo ikke gifte meg med en mann som svikter meg helt når jeg trenger det mest. ... huff dette var mye negativt på en gang men livet tar noen joker vendinger jeg ikke hadde sett for meg i det hele tatt . . . Prøver og fokusere på jobben å ikke tenke så mye på det men d er vanskelig . Ikke noe cinderella story dette her ...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Vi er her for deg, så du skal ikke tenke på at innlegget ditt er negativt ladet! Det er lov å ikke ha det perfekt og rosenrødt hele tiden!:)

Så utrolig leit at han føler det sånn! Sender deg en stor, varm klem og håper det ordner seg for dere snart:) Dere har tross alt 8 måneder på å finne ut hva dere vil:)

Forresten var det veldig rart for mannen min også da han fikk vite han skulle bli pappa for første gang. Han kunne liksom ikke helt tro det før han fikk se testen selv. Andre gangen nå gikk det vel egentlig ikke ordentlig opp for noen av oss før under fødselen:p Å skulle bli foreldre er stort, og det kan ta laaang tid før man kommer over det første "sjokket", selv om barna er mer enn ønsket:)

<3
 
Jeg er så sykt forkjølet.. Herregud som jeg synes synd på meg selv!
Huff da! Ikke noe godt å være syk! Akkurat blitt frisk igjen selv.. Disse vårforkjølelesene sitter jo i i en evighet! God bedring<3
 
Der ser du.. snille piker :) Ha en fin pinse aften og bare nyt svangerskapet :) idag er jeg heldigvis fin form :) bare små trøtt men ellers bra :) deilig :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Så godt å høre formen din er bra:D God pinse!!:D
 
Har det fint her.. Bare litt varmt å trøtt.. Måtte opp med lille 07.00 :p og er 27grader i skyggen :D

Elsker sommer <3
Sitte ute i mini skjorts og bh :D
 
Allergisk, vondt i hodet og trøtt. Og alle vennene mine og samboern skal ut i dag... *synslittsyndpåmegselv*... Så da rømmer jeg til mamma som lager middag og passer på den humørsyke gravide dattera..;)
 
Har det fint her.. Bare litt varmt å trøtt.. Måtte opp med lille 07.00 :p og er 27grader i skyggen :D

Elsker sommer <3
Sitte ute i mini skjorts og bh :D
I alle dager;) Hvor i landet bor du? Har hørt mange som ikke bor langt unna har hatt over 20 grader og sol i dag, men her har det bare vært 10 grader så langt... Ser ut til at det lysner opp nå, da, så kanskje vi får spise middag ute i dag:)
 
10 min unna Lillestrøm ;) på et lite sted kalt slattum
 
Allergisk, vondt i hodet og trøtt. Og alle vennene mine og samboern skal ut i dag... *synslittsyndpåmegselv*... Så da rømmer jeg til mamma som lager middag og passer på den humørsyke gravide dattera..;)
Høres ut som en god plan;) Alltid godt å slippe å lage middag selv:) Er det pollen du er plaget med? Hørte det skulle bli ekstra ille i år siden våren kommer så sent. Det betyr vel at jeg også blir plaget. Er ikke plaget til vanlig, men når det blir veldig ille kjenner jeg det:p
 
Back
Topp