M
Moderator Kjersti
Guest
Urettferdig! Det er strålende vær både på Østlandet og på Vestlandet, men stakkars meg som bor midt mellom (helt vest på Østlandet) får skyer og kaldt vær10 min unna Lillestrømpå et lite sted kalt slattum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Urettferdig! Det er strålende vær både på Østlandet og på Vestlandet, men stakkars meg som bor midt mellom (helt vest på Østlandet) får skyer og kaldt vær10 min unna Lillestrømpå et lite sted kalt slattum
Hehe... Kommer nok opp til degUrettferdig! Det er strålende vær både på Østlandet og på Vestlandet, men stakkars meg som bor midt mellom (helt vest på Østlandet) får skyer og kaldt værKjenner ut som varmen kommer nå, heldigvis.. Skulle bare ønske den hadde vært her fra morgenen av sånn at jeg kunne fått litt energi.. (Driver å sniker meg unna husarbeidet og skylder på at jeg er værsyk
Mye gøyere å være her med dere
)
Huff da! Høres ikke noe godt ut! God bedringHar sendt min kjære avsted i dag på en 8 dagers guttetur til Tyskland. Så her ligger jeg på sofaen og holder meg i ro for ikke å bli kvalm. Så fort jeg rører på meg går det over i ubehagelig kvalme. MEN - for et FANTASTISK værHærlig
![]()
Er 5 uker i morgen, og den største bekymringen er at jeg skal miste spiren... Den er nemlig svært ønsket..
men det hjelper jo ikke på noen måter å være bekymret, men jeg klarer ikke å la det være.. Det skjønner jegVet faktisk ikke, ikke helt tilfrets med kroppen min fortiden og det tar litt tid å venne seg til alt dette skjønner jeg ♡
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Huff da! Høres ikke mye godt ut! Håper kvalmen din gir seg veldig snart!Har det egentlig supert, men denne kvalmen/oppkasten tar knekken på megKjennes ut som jeg har skikkelig omgangssyke, klarer ikke holde på maten, og er samtidig så sulten at jeg holder å å krepere. Klarer ikke gjøre annet enn å ligge i sofaen eller senga.
Håper det roer seg snart.
Det hørtes ikke mye behagelig ut! Satser på det blir en mer levelig temperatur når AC kommer ordentlig i gang og har fått stå på over lengre tidSvett og trøtt, og masse styr på jobben i dag. Før vi fikk fikset ac på jobben var det 36 grader inne!!! Etter at den var satt igang igjen var detv29 graderikke moro å gå med bukse og tykk tskjorte da.
gleder meg til neste lørdag, for da er det endelig ett par dager fri
HahaHatt en megafin dag med kidsa,26grader og hærlig skyfri himmelVært og bada årets første bad,og vært utpå en holme og grillet
Hatt det utrolig fint,men denne trøttheten holder på å ta knekken på meg!
Noah,4.5 år i bila,synger plutselig veldig høyt; "puppene på bussen hopper opp og ned,opp og ned,opp og ned"
Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
Kjenner til fokusproblemetHar det forsåvidt bra..Er første gang jeg er gravid, så har mange tanker og enda flere spørsmål... Er midt i innspurten for eksamen, men det går heller dårlig for jeg klarer overhode ikke å fokusere..
Er 5 uker i morgen, og den største bekymringen er at jeg skal miste spiren... Den er nemlig svært ønsket..
men det hjelper jo ikke på noen måter å være bekymret, men jeg klarer ikke å la det være..
![]()
Huff! Det må være en grusom følelse å gå og kjenne på! Krysser alt jeg har for at det skal gå bra med spiren denne gangenakkurat nå har jeg det litt kjipt!! var ikke kvalm i går og har ikke vært kvalm i dag. stikker i magen og :/
hater at jeg har opplevd så mye drit at jeg har fått ødelagt den hærlige naive følelsen jeg hadde da jeg var gravid første gangen. da ingenting galt kunne skje. sliter veldig med å tenke positivt. prøver så godt jeg kan, men det er søren meg vanskelig. og når jeg først blir negativ, spinner jeg meg så ufattelig dypt i det.
*trekke pusten dypt*
DETTE SKAL GÅ BRA!!!
Ellers har dagen vært himmelsk, med 28 grader og deilig hageliv med min skjønne skatt![]()
Det hørtes ikke mye behagelig ut! Satser på det blir en mer levelig temperatur når AC kommer ordentlig i gang og har fått stå på over lengre tidHar du planer for fridagene da?
![]()
Det er verdens beste planer, detneste helg har jeg planer om å gjøre ingen ting![]()
Kjenner til fokusproblemetJeg var også student da jeg ventet første
Det gikk heldigvis bra
Hva studerer du? Lykke til på eksamen
Du får prøve å tenke på at det er de aller færreste som mister. De fleste som mister er før positiv test, så man vil gjerne tro det er mensen som kommer. Etter positiv test hører det heldigvis til sjeldenheteneLykke til
Håper spiren din klamrer seg fast
![]()