Hvordan har du det akkurat nå ?

Begynner å bli uggen! Kjem og går iløpet av dagen, spent på korleis dette utviklet seg :nailbiting: Er ellers veldig trøtt! :singing:

Ligger på sofaen og ser farmen og surfer litt på forumet, så har det ganske bra [emoji6]

Er 9+0 i dag og kjenner meg ganske OK, litt kvalm om det går for lang tid siden jeg spiste sist. Er også oftere sulten, og klarer ikke så tung mat. Føler meg litt oppblåst og treg i magen. Og brystene er fastere og ØM! Det er vondt å ha på bh [emoji22] Så lar jura henge fritt hjemme [emoji14] Men sånn alt o alt føler jeg meg helt vanlig [emoji4]

Uggen om jeg ikke spiser ofte nok, og utrolig trøtt! Sover dupp nesten hver dag. Står opp kl 6 ca. hver dag man-fre, så føler jeg har en unnskyldning :rolleyes::smug:

Trøtt [emoji28] vært hjemme fra jobb i dag og tilbrakte formiddagen på sofaen... sov ett par timer å.... gjør en liten ting og må sette meg ned å hvile etterpå....

Litt bekymret, kom blod på papirer i sta [emoji20] vet det er normalt at man kan blø litt, men likevel så kjenner man på det.

Sulten som en HEST! Litt ømme pupper, og kanskje litt trøttere enn vanlig. Ellers ingen symptomer. Er 6+4 i dag...

Sliten.. Borte fra jobb torsdag og fredag på grunn av kvalme og sove lenge i dag. Føler meg som en zombie :p

Har vært en del kvalm i dag, men det har gått greit å spise. Skikkelig forkjøla da, hodet fult av gørr :( og fortsatt vondt i ryggen.

Men har hatt hjelp til å fikse ting i huset i dag, det var bra! Så humøret er fint, selv om jeg ikke fikk bidratt stort..

Jeg føler det er i full sving av hormoner her. Jeg var sånn sist og men denne gangen er det ekstremt. Jeg er trøtt, kan sove 12 timer null problem. Er kvalm og har litt vondt i magen, får stikk når jeg reiser meg. Jeg lukter ALT, har mistet sexlyst totalt, syns mannen er teit for alt uansett hva det er haha og er veldig luftig i magen.
Jeg kan være glad, trist og sint i løpet av 10 minutt. Ømme pupper og akutt lyst på forskjellig mat. Det kan bli ett langt svangerskap kjenner jeg..

Akkurat kasta opp og sovet i flere timer

Her går det litt opp og ned, først og fremst bekymra for om det går veien da jeg hadde en SA i uke 7+ 4 i august(6+0 idag, så evigheter til..) ellers veldig veldig trøtt! Men har ei på 2 år som er tidlig oppe og 100% jobb, har følelse av at jeg ikke holder i 100% stilling lenge om den trøttheten og slitenheta fortsetter . Og veldig vondt i puppene da og griner av alt!

Blæææææææææ!!! Jeg kjeder meg!!! Ligget rett ut på sofaen i snart 3 dager. Blir kvalm bare av å gå til kjøleskapet eller på do. Så her ligger jeg da - time etter time. Veksler mellom ekstrem sult og spykvalme. Er SÅÅÅÅÅÅÅ kjedelig! 7+0 i dag.

Back
Topp