Hvordan har du det akkurat nå ?

Ligger rett ut på sofaen og er litt uggen...

Men fornøyd med jeg fikk støvsugd og vaska opp i dag [emoji6] bare fordi mamma skal være barnepass i morra pga planleggingsdag; ikke skjedd om ikke [emoji12]

Dupper av når andre kjører meg! Ihvertfall hvis lang kjøretur! Også er jeg enten varm i kroppen eller frysen. Vanskelig å finne komfort temperatur ....

Sinnsykt nervøs før TUL i morgen :nailbiting: redd for tredje MA på ett år. Håper så inderlig med alt ejg har på et fint bankende hjerte ❤️

Trøtt [emoji28] vært på bytur med jentungen, heilt gåen når vi kom hjem igjen... da var det deilig samboer tok ho med ut en tur nå så jeg kan slappe av på sofaen... å det etter han har jobba i 12 timer....

Nattoppkast , ekstrem luktesans, stikker i hofter å rygg. Gråter og er sint! For å ikke snakke om ømme pupper :blackeye:

Puppene er så ømme, veldig trøtt og et bekken som er vondt [emoji34][emoji34]

Sur og grinete i kveld, ble skikkelig sint av teknologi som ikke fungerte. #hormonell

Ellers venter jeg fortsatt på sterke symptomer, er tidvis trøtt og småkvalm bare.

Nervøs. Livredd for at det ikke skal gå veien denne gangen heller. I dag (tirsdag) er det 6 dager igjen til jeg er der jeg mista sist, og en uke til første jm-time, og forhåpentligvis henvisning til tul.

Sliten og trøtt for tiden. Mye som skjer på jobb, og alt for lenge til juleferie.

Sinnsyk hodepine, kvalm eller litt uggen og trøtt.

Veldig trøtt og sliten i dag. Tungt med fysisk arbeid når kroppen helst vil sove. Skule ønske jeg greide å trene mer og, men har ikke energi på ettermiddagen. Er mer pigg på morgenen, men da er jeg jo på jobb.

Sliter sånn med pottetett nese og tørr og irritert hals. Hoster og kaver med pusten hele natta. Mista stemmen helt og må bruke sinnsykt masse energi på å klare svare med bittelitt lyd når folk absolutt skal snakke med meg på jobb..

Er akkurat sju uker i dag. Har det veldig fint og føler meg egentlig ikke gravid om dagen, selv om jeg vet at jeg er det. Har så og si ingen symptomer, annet enn litt stikking i magen en gang i blant + noe problemer der nede med muligens bakteriell vaginose. Begynt å ta lactal Balance stikkpiller om natta for å se om det hjelper.

Back
Topp