Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sliten og trøtt, litt kvalm omkvelden, og øm i bekkenet... 5+0 i dag, håper bøllefrøet har det godt inni der <3 og en ting til, det med å ligge på magen går bra? Litt engstelig for det..
Så bra du ikke har blødd mer, krysser fingrene for at det går bra!Litt lettere humør nå på ettermiddagen/kvelden. Ikke sett mer blodspor
Så bra du ikke har blødd mer, krysser fingrene for at det går bra!
Da er vi 2 nesa bare renner å renner.. trodd der har vært neseblod ett par gangerJeg er egentlig ganske dårlig, ble syk natt til igår, våknet med vond hals og den er ikke bedre nå
Er 5+0 nå, så er ikke kjempelangt på vei. Har veldig ømme pupper som strutter, og veldig mye murringer. Har voknet to ganger på natten med så sterke smerter i livmoren at jeg ikke viste opp eller ned. Heldigvis verken blødning eller noe, så håper alt er fint med bollefrøet likevell. Livmoren strekker seg vell litt nå i denne periodenNoen andre som har murringer nå?
Kjent stikk flere ganger, kommer heilt akutt så blir litt satt ut.... kom feks da jeg skulle reise meg fra frokostbordet i dag for å hente noe...
Ja kommer like fort som stikkene drar igjen. På natten varer det gjerne i sånn 15 minutter. Så legger jeg varmeflaske på og sovner igjen. Nå på dagen kommer det ett stikk her og ett stikk der. Er førstegangs gravid så usikker på hva jeg kjenner
låter som det är ligamenten som drar. Ufarlig men kjempeubehagelig
Blitt forkjølet i tillegg til kvalme og trøtthet, så gleder meg ikke akkurat til ekstra lang arbeidsdag i morgen