Hvordan har du det akkurat nå ?

Litt lettere humør nå på ettermiddagen/kvelden. Ikke sett mer blodspor :nailbiting:

Jeg er så utrolig kvalm. Konstant hele dagen, ikke bare om morningen. Spyr ikke da, heldigvis. Har ikke hatt så mye av det i mine tidligere svangerskap, litt kvalm med nr 2,men ikke slik som dette. Er og super trøtt, og har blitt forkjøla itillegg. Så denne uka på jobb har mildt sagt vært drit. Er 7 uker i dag. Satser på at det går over etterhvert og at formen bare blir stigende :happy:

Sliten og trøtt, litt kvalm omkvelden, og øm i bekkenet... 5+0 i dag, håper bøllefrøet har det godt inni der <3 og en ting til, det med å ligge på magen går bra? Litt engstelig for det..

Sliten og trøtt, litt kvalm omkvelden, og øm i bekkenet... 5+0 i dag, håper bøllefrøet har det godt inni der <3 og en ting til, det med å ligge på magen går bra? Litt engstelig for det..

Så lenge du ikke synes det er ubehagelig så går det helt fint :happy:

Har kvalmebølger som kommer og går, men har ikke vært så rolig og avslappet i kroppen på lenge :happy:

Per nå har jeg det ganske bra. Var på TUL onsdag, og fikk se det lille hjertet banke :Heartred
Ellers har jeg endelig begynt med kvalmestillende, etter 3 uker med oppkast x flere daglig. Og den virker til å fungere foreløpig :gen014
Er idag 8+2, og teller ned til gjennomgått uke 12..

Er 5+0 nå, så er ikke kjempelangt på vei. Har veldig ømme pupper som strutter, og veldig mye murringer. Har voknet to ganger på natten med så sterke smerter i livmoren at jeg ikke viste opp eller ned. Heldigvis verken blødning eller noe, så håper alt er fint med bollefrøet likevell. Livmoren strekker seg vell litt nå i denne periodenNoen andre som har murringer nå?

Jeg er ganske rolig og fornøyd kjenner jeg. Fortsatt forkjølet, men det holder på å slippe.

Har der for så vidt greit, litt små uggen til kvelden.. blir fort trøtt, orker ikke helt gå de samme lange turene med hundene lengre ...
ellers så er det Ok, klager ikke da :)

Er 5+0 nå, så er ikke kjempelangt på vei. Har veldig ømme pupper som strutter, og veldig mye murringer. Har voknet to ganger på natten med så sterke smerter i livmoren at jeg ikke viste opp eller ned. Heldigvis verken blødning eller noe, så håper alt er fint med bollefrøet likevell. Livmoren strekker seg vell litt nå i denne periodenNoen andre som har murringer nå?

Kjent stikk flere ganger, kommer heilt akutt så blir litt satt ut.... kom feks da jeg skulle reise meg fra frokostbordet i dag for å hente noe...

Kjent stikk flere ganger, kommer heilt akutt så blir litt satt ut.... kom feks da jeg skulle reise meg fra frokostbordet i dag for å hente noe...

Ja kommer like fort som stikkene drar igjen. På natten varer det gjerne i sånn 15 minutter. Så legger jeg varmeflaske på og sovner igjen. Nå på dagen kommer det ett stikk her og ett stikk der. Er førstegangs gravid så usikker på hva jeg kjenner

Ja kommer like fort som stikkene drar igjen. På natten varer det gjerne i sånn 15 minutter. Så legger jeg varmeflaske på og sovner igjen. Nå på dagen kommer det ett stikk her og ett stikk der. Er førstegangs gravid så usikker på hva jeg kjenner

låter som det är ligamenten som drar. Ufarlig men kjempeubehagelig

Trøtt... orka ikke gå ned å henge opp tøy så samboer gjorde det [emoji5] våken ett par timer i natt og det merkes, selv om jeg også har hatt en middagslur [emoji28]

Blitt forkjølet i tillegg til kvalme og trøtthet, så gleder meg ikke akkurat til ekstra lang arbeidsdag i morgen :confused1:wtf:

Jeg er så lettet. Etter at jeg fikk 3+ på testen i går (4+5) på utvannet kveldsurin fikk jeg ikke panikk da det var litt brun utflod i dag! Tenker selvfølgelig realistisk, men enn så lenge går det bra! :happy:

Back
Topp