Hvordan har du det akkurat nå ?

Fuglekassa

Forelsket i forumet
Jeg begynner sakte men sikkert å glede meg over graviditeten, selv om det enda overskygges av frykt til tider.
Har fått fryktelig ømme brystvorter, er ubehagelig å ha dyna over til og med.
Kvalmen kommer og går hele dagen samtidlig som jeg er fryktelig sulten når jeg ikke er kvalm, spiser masse.
Veldig trøtt, kunne sikkert sove hele dagen.
Begynner å grine av alt mulig, holder at det er en fin sang på radioen.
Litt murringer nå og da men ikke så mye.
Litt vondt i korsryggen og stikkinger i symfysen (sånn startet bekkenløsningen sist)
Oppblåst som bare det, ser ut som jeg allerede er 4 måneder på vei.
Fortsatt full av kviser!

6+4 i dag

Dere da ?

Begynner å bekymre meg for at det ikke skal gå denne gang heller... Ferskenfarget utflod i dag.. :( Har det ikke helt bra...

Edit: .. og nå kommer det blodspor på papiret..

Begynt på uke 7 i dag og er skikkelig kvalm... Sitter prøver å spise tørre knekkebrød nå og håper det kan hjelpe, men det smaker jord :p haha
Skikkelig ømme pupper så jeg sliter meg å kunn sovne godt sia jeg må ligge på rygg.

Begynner og glede meg litt også sia symptomene er så sterke som de er :)

Trøttheten vil ingen ende ta...

Begynner å bekymre meg for at det ikke skal gå denne gang heller... Ferskenfarget utflod i dag.. :( Har det ikke helt bra...

Ånei :(
Krysser fingrene!!

Jeg er egentlig ganske dårlig, ble syk natt til igår, våknet med vond hals og den er ikke bedre nå

Jeg er nervøs. Greier ikke helt å slappe av, etter kjemisk forje mnd! Er det noen som vet om testene blir sterkere å sterkere dersom det er kjemisk? Tror ikke de vart det forje mnd! Er forsåvidt veldig trøtt! Humøret svinger veldig, og øm i kun Ene brystet! Med mine to andre har jeg hatt skikkelig vondt i brystene. Men har lest at dersom man har flere barn er det mindre sannsynlig å få vondt i brystene igjen?

Jeg har sterke symptomer og MASSE murringer som jeg tar som et godt tegn. Er 4+4 i dag og begynner å nærme meg neste mål som er 5+0 og kjemiskgrensa. Små delmål er viktig for å holde håpet oppe. Bare 6 dager til ultralyd nå [emoji4]

4+6 og trøtt [emoji28] litt småuggen. Brystene er ømme og magen oppblåst [emoji85] spent på om jeg klarer holde det skjult like lenge på jobb denne ganga som sist.... hadde da termin i midten av november og fortalte det vel offentlig på jobb i midten av juni; bare noen få som visste det før da...

Krysser fingrene for at det er noe uskyldig, det trenger ikke å gå galt❤️

Jeg sitter på jobb, kunne ønske det var helg. Men jobber i morgen også så er en lang uke. Kvalmen blir sakte, men sikkert verre, men fortsatt ikke så ille at jeg må spy heldigvis. Må finne på en ny løsning med matpakke for nå orker jeg nesten ikke matbokslukta og i dag har jeg hvitost på bare, så jada..

Bortsett fra det og skikkelig ømme pupper er ting bra :happy: Går sakte men sikkert opp for meg at jeg er gravid, men synes fortsatt det virker ganske fjernt. Håper vi får holde hemmeligheten til vi vil fortelle det selv :happy: men skal i selskap snart, og der blir det servert spekemat, så spent på det! Forhåpentligvis er det alternativer.

Begynt på uke 7 i dag og er skikkelig kvalm... Sitter prøver å spise tørre knekkebrød nå og håper det kan hjelpe, men det smaker jord :p haha
Skikkelig ømme pupper så jeg sliter meg å kunn sovne godt sia jeg må ligge på rygg.

Begynner og glede meg litt også sia symptomene er så sterke som de er :)

Trøttheten vil ingen ende ta...

Er derfor jeg klarer å glede meg litt også :)

Jeg er nervøs. Greier ikke helt å slappe av, etter kjemisk forje mnd! Er det noen som vet om testene blir sterkere å sterkere dersom det er kjemisk? Tror ikke de vart det forje mnd! Er forsåvidt veldig trøtt! Humøret svinger veldig, og øm i kun Ene brystet! Med mine to andre har jeg hatt skikkelig vondt i brystene. Men har lest at dersom man har flere barn er det mindre sannsynlig å få vondt i brystene igjen?

Jeg mener at de da ikke blir sterkere, men jeg har ingen fasit!

4+6 og trøtt [emoji28] litt småuggen. Brystene er ømme og magen oppblåst [emoji85] spent på om jeg klarer holde det skjult like lenge på jobb denne ganga som sist.... hadde da termin i midten av november og fortalte det vel offentlig på jobb i midten av juni; bare noen få som visste det før da...
Har aldri klart å holde det hemmelig så lenge jeg, creds til deg! Jeg må liksom bare rope det ut med en gang nesten jeg :p

Har det egentlig ganske greit. Fortsatt trøtt og litt småuggen. Veldig oppblåst og tørst. Sliter mest med usikkerheten og frykten for at det skal gå galt. Samtidig går dagene i ett, så heldigvis litt mindre tid og energi til konstant bekymring for alt som kan gå galt, takket være aktive lille på 14 mnd.

Nå kom kvalmen og spya her, 6+1!! Første dagen, så krysser fingrene for at det kun er i dag og ikke fortsetter!!:( Stakkars dei som spyr heile svangerskapet!!

Det var utrolig godt å snakke med jordmor! Har det veldig mye bedre nå, engster meg ikke like mye lenger :)

Ellers er jeg kvalm, hodepine og svimmel

Back
Topp