junee89
Betatt av forumet
Gikk det bra? Hva holdt du foredrag om?
Det gikk veldig bra =) Var helt pumpet for energi når jeg kom hjem men jeg er fornøyd med min innsats =)
Jeg forklarte mine beste tips til hvordan og jobbe =)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gikk det bra? Hva holdt du foredrag om?
Det gikk veldig bra =) Var helt pumpet for energi når jeg kom hjem men jeg er fornøyd med min innsats =)
Jeg forklarte mine beste tips til hvordan og jobbe =)
Er skikkelig kvalm i dag og har brukt lang tid på å komme meg opp av senga. Nå har jeg klart å få i meg en halv bagel med philadelfiaost og en kopp te med masse sukker.. Så burde jeg fått rydda litt i huset og så har jeg lovt 4 åringen ei ny lue og buff. Så da må jeg vel prøve å få sydd det før jeg henter de i barnehagen i tretida!
Hvordan lager man egentlig prim? Høres utrolig godt ut! Og hvor lenge holder det seg? Om man skal lage det i gaver til jul..
Hvor lenge må man røre da? Til alt er smelta sammen? Fikk utrolig nok lyst på prim noDa var primen ferdig! Bare stå på benken til i morgen så den stivner mye jobb for måtte røre hele tiden og ha plata på 1! Så det tok tid... For en runde trengte man 1kg brunost ( delt opp i små terninger), 2dl sirup og 2,5 dl fløte... Det er godteri nærmest :-D Jeg lagde to omganger og fikk fylt mange glass... Gleder meg til og pynte glass krukkene og gi bort :-D Holder seg veldig lenge!
Vi rørte noen timer når det var lite klumper brukte vi stavmikseren!Hvor lenge må man røre da? Til alt er smelta sammen? Fikk utrolig nok lyst på prim no