Hvordan har dere det jenter?

Etter ei veka med stress ettersom eg mangla symptom og eit kvise utbrudd (kviseutbrudd hadde eg då eg hadde ein MA i slutten av august, uke 18 og hadde veldig kvalme frå uke 5), so fekk eg svar på hcg-blodprøvar i går. Eg var så sikker på at den sank, men den hadde steget betraktelig på eit døgn. Utrulig kjekt! So har eg begynt å kjenna på kvalme/uggen av og til. Er overlykkelig :) enn så lenge.. :)

Er skikkelig kvalm i dag og har brukt lang tid på å komme meg opp av senga. Nå har jeg klart å få i meg en halv bagel med philadelfiaost og en kopp te med masse sukker.. Så burde jeg fått rydda litt i huset og så har jeg lovt 4 åringen ei ny lue og buff. Så da må jeg vel prøve å få sydd det før jeg henter de i barnehagen i tretida!

Hvordan lager man egentlig prim? Høres utrolig godt ut! Og hvor lenge holder det seg? Om man skal lage det i gaver til jul..

Da var primen ferdig! Bare stå på benken til i morgen så den stivner :-) mye jobb for måtte røre hele tiden og ha plata på 1! Så det tok tid... For en runde trengte man 1kg brunost ( delt opp i små terninger), 2dl sirup og 2,5 dl fløte... Det er godteri nærmest :-D Jeg lagde to omganger og fikk fylt mange glass... Gleder meg til og pynte glass krukkene og gi bort :-D Holder seg veldig lenge!

Da var primen ferdig! Bare stå på benken til i morgen så den stivner :) mye jobb for måtte røre hele tiden og ha plata på 1! Så det tok tid... For en runde trengte man 1kg brunost ( delt opp i små terninger), 2dl sirup og 2,5 dl fløte... Det er godteri nærmest :-D Jeg lagde to omganger og fikk fylt mange glass... Gleder meg til og pynte glass krukkene og gi bort :-D Holder seg veldig lenge!
Hvor lenge må man røre da? Til alt er smelta sammen? Fikk utrolig nok lyst på prim no ;)

Back
Topp