junee89
Betatt av forumet
Gikk det bra? Hva holdt du foredrag om?
Det gikk veldig bra =) Var helt pumpet for energi når jeg kom hjem men jeg er fornøyd med min innsats =)
Jeg forklarte mine beste tips til hvordan og jobbe =)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gikk det bra? Hva holdt du foredrag om?
Det gikk veldig bra =) Var helt pumpet for energi når jeg kom hjem men jeg er fornøyd med min innsats =)
Jeg forklarte mine beste tips til hvordan og jobbe =)
Er skikkelig kvalm i dag og har brukt lang tid på å komme meg opp av senga. Nå har jeg klart å få i meg en halv bagel med philadelfiaost og en kopp te med masse sukker.. Så burde jeg fått rydda litt i huset og så har jeg lovt 4 åringen ei ny lue og buff. Så da må jeg vel prøve å få sydd det før jeg henter de i barnehagen i tretida!
Hvordan lager man egentlig prim? Høres utrolig godt ut! Og hvor lenge holder det seg? Om man skal lage det i gaver til jul..
Hvor lenge må man røre da? Til alt er smelta sammen? Fikk utrolig nok lyst på prim noDa var primen ferdig! Bare stå på benken til i morgen så den stivnermye jobb for måtte røre hele tiden og ha plata på 1! Så det tok tid... For en runde trengte man 1kg brunost ( delt opp i små terninger), 2dl sirup og 2,5 dl fløte... Det er godteri nærmest :-D Jeg lagde to omganger og fikk fylt mange glass... Gleder meg til og pynte glass krukkene og gi bort :-D Holder seg veldig lenge!
Vi rørte noen timerHvor lenge må man røre da? Til alt er smelta sammen? Fikk utrolig nok lyst på prim no![]()