Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tvillingmamma fra september 2019 som sniker.
Selvom de fleste har hørt "skrekkhistorier" eller har sett andre som har slitt seg ut på tvillinger trenger det ikke å bety at det skjer dere.
Vi gruet oss hele svangerskapet, men tvillingene er superrolige, fornøyde og gråter meget sjelden (kan gå uker imellom hver gang de gråter).
Rett og slett magisk!!
Ville bare fortelle i tilfelle noen faktisk venter tvillinger, at å ha tvillinger ikke nødvendigvis er så fælt som mange sier
Vi har flere tvillingpar i familien, og forrige gang som nå tenker vi tanken "hva om det er tvillinger?", for det er jo en viss sjans og jeg har i tillegg fått mage så veldig tidlig.
Men hvordan ville dere reagert om dere fikk vite at dere ventet tvillinger?
For vår del tenker jeg vi hadde blitt både sjokkerte og litt skremt i starten, men samtidig hadde det nok vært dobbel glede og mye kjærlighet. Klarer ikke helt å se for meg hvordan det skulle blitt, men en får det vel til med to små også. Spennende og litt skummel tanke Hehe
Sniker igjen.Sniker fra oktober.
Jeg hadde blitt overlykkelig, for jeg har alltid ønsket meg tvillinger Men jeg var gravid med tvillinger sist (MA) og tror nok sjansen gikk fra meg da.
Sniker igjen.
Jeg mistet 1 tvilling i SA 2017 (fikk bære frem den andre) og fikk tvillinger i 2019. Så det kan jo skje igjen, selvom sjansen kanskje ikke er så høy. Noen får jo flere tvillingpar, for har du fått tvillinger, så er det større sjanse for at du får det igjen. Regner med det gjelder de som har mistet en eller begge på veien også.
Har du funnet ut om det er tvillinger
Oi så spennende og sikkert veldig skummelt. Det blir nok hektisk, men har aldri hørt om noen som ikke syntes det er verdt det lykke tilVi har på TUL i uke 6 og da var det èn plommesekk. Var på første svangerskapskontroll forrige uke og steike var det ikke to stykker inni der! Vi har ingen tvillinger i nær familie, men jeg har hatt en feeling på dette en stund pga kraftige symptomer og størrelsen på magen.
Jeg ble helt satt ut, sjokkert, ville gråte - men visste om det var positivt eller negativt, var helt skjelven. Det har fortsatt ikke sunket inn, for det er så fjernt at jeg skal gro TO mennesker inni meg - mens vi har en gutt født juli 2018 fra før av.