Hvordan gikk det på TUL?

TUL på tirsdag, målt til 13+0 da (menstermin 12+5). Alt strålende, jordmor hadde bare gode ting å si om alle organer og bra lengde på nesen, god hjerterytme, nakkefold var 1,5 mm, som er langt innenfor normalgrensen som er på 2,5 mm… og risikoen for kromosomfeil ble satt ned fra ca 2,3 % (basert på alder), til nesten ingenting, så veeeldig betryggende! Og tok nipt, så venter på svar, men er mindre nervøs nå etter UL. ❤️

Vedlegg

• B8CD619A-1BF5-4669-8932-CB5323856785.jpeg
    B8CD619A-1BF5-4669-8932-CB5323856785.jpeg
    675,6 KB · Visninger: 95
  • 9ABA93D0-EAE1-4700-BC82-731EEAB68DDB.jpeg
    9ABA93D0-EAE1-4700-BC82-731EEAB68DDB.jpeg
    227,8 KB · Visninger: 95
TUL på tirsdag, målt til 13+0 da (menstermin 12+5). Alt strålende, jordmor hadde bare gode ting å si om alle organer og bra lengde på nesen, god hjerterytme, nakkefold var 1,5 mm, som er langt innenfor normalgrensen som er på 2,5 mm… og risikoen for kromosomfeil ble satt ned fra ca 2,3 % (basert på alder), til nesten ingenting, så veeeldig betryggende! Og tok nipt, så venter på svar, men er mindre nervøs nå etter UL. ❤️
Ja, ser det lurte seg med et annet bilde her ;) et hotell jeg så på i København :wtf: skal på tur dit med søsteren min som skal ta IVF der:happy:

Ser alle har så fine ul bilder her, og våres mini klarte ikke å være helt i ro når jordmoren prøvde å ta flere bilder
Et spørsmål her, har noen opplevd litt mørke brun blødning ved tørk etter utvendig ul? Så at jordmoren presset den god del når hun tok ul og kona mente det var litt vondt. Sa at det var bedre med innvendig ul :D

Nei, jm informerte på forhånd at hun ikke kom til å ønske å si noe med mindre hun var 100% sikker. Så fikk ikke vite noe. Men hva tror du? Jeg kan ikke

Nei, jm informerte på forhånd at hun ikke kom til å ønske å si noe med mindre hun var 100% sikker. Så fikk ikke vite noe. Men hva tror du? Jeg kan ikke sånne ting :confused:
Nub teorien sier at om nuben er over 30 grader ut ifra spina gutt under 30 grader jente. Jeg er ikke en ekspert, men synes det ser ut som gutt. La oss få høre i etterkant da, gøy å se om det stemmer xsmile9

Vedlegg

• IMG_20220724_101358.jpg
    IMG_20220724_101358.jpg
    422,1 KB · Visninger: 69
  • Liker
Reactions: CAA
Måtte forresten belage meg på litt småblødninger noen uker fremover, pga litt av morkaken ligger forran åpningen. Noen som har erfaring med det?
Jeg hadde det på første svangerskap, blødde litt gjennom hele svangerskapet, pga at den flyttet seg veldig tregt, men de sa at det er veldig forskjellig hvor fort det går.

Nub teorien sier at om nuben er over 30 grader ut ifra spina gutt under 30 grader jente. Jeg er ikke en ekspert, men synes det ser ut som gutt. La oss få høre i etterkant da, gøy å se om det stemmer xsmile9
Ser ingen nub på dette bildet :o

Back
Topp