Håpefuglen
Blir kjent med forumet
Det gjekk bra på ultralyd. 8+4, hjertebank som den skulle og alt bra ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow! Så gøyTvillinger in tha making to friske små på 3,4 cm i uke 10+1 fantastisk!
Omg så stas!!! Gratulerer med to friske småTvillinger in tha making to friske små på 3,4 cm i uke 10+1 fantastisk!
Oi, kult!! GratulererTvillinger in tha making to friske små på 3,4 cm i uke 10+1 fantastisk!
Jeg var og 4,5 i uke 10+1Tvillinger in tha making to friske små på 3,4 cm i uke 10+1 fantastisk!
Mente 3,4…Jeg var og 4,5 i uke 10+1
Meg igjen. Tok en ny tur til privat ultralyd i uke 10+0 for å roe ned nervene, og ikke minst gi kjekke bilder til besteforeldre. Vi fikk hilse på en perfekt liten sak, med fin hjerterytme og størrelse. Ble dog satt tilbake 3 dager, men det var absolutt godt innafor sa jordmorTUL for akuratt en uke siden i dag, var da 7+0. Fikk se et blinkende hjerte og ei lita reke på 0,81 mm. Legen sa alt så fint ut, heldigvis. Etter noen timer begynner jeg å lure på om andres resultater er lik, og finner raskt ut at flesteparten har noe større mål enn mitt lille embryo. Slik blir man jo helt tullete av, og nå bekymrer jeg meg sånn over om alt egentlig kommer til å gå bra. Dette var fra IVF-forsøk.
(Litt betryggende ord fra andre vil settes stor pris på!)
Tidlig ultralyd i dag. Ble flyttet frem fra 10 + 6 til 11+1
Fikk du vite kjønnet..... For ul bildet ditt er veldig tydelig....nub teorien vill kunne testes herUl i uke 12, gikk helt supert og alt var bra.
Nei, jm informerte på forhånd at hun ikke kom til å ønske å si noe med mindre hun var 100% sikker. Så fikk ikke vite noe. Men hva tror du? Jeg kan ikke sånne tingFikk du vite kjønnet..... For ul bildet ditt er veldig tydelig....nub teorien vill kunne testes her