Hvordan gikk det på TUL?

TUL for akuratt en uke siden i dag, var da 7+0. Fikk se et blinkende hjerte og ei lita reke på 0,81 mm. Legen sa alt så fint ut, heldigvis. Etter noen timer begynner jeg å lure på om andres resultater er lik, og finner raskt ut at flesteparten har noe større mål enn mitt lille embryo. Slik blir man jo helt tullete av, og nå bekymrer jeg meg sånn over om alt egentlig kommer til å gå bra. Dette var fra IVF-forsøk.

(Litt betryggende ord fra andre vil settes stor pris på!)
Meg igjen. Tok en ny tur til privat ultralyd i uke 10+0 for å roe ned nervene, og ikke minst gi kjekke bilder til besteforeldre. Vi fikk hilse på en perfekt liten sak, med fin hjerterytme og størrelse. Ble dog satt tilbake 3 dager, men det var absolutt godt innafor sa jordmor:)
8B22A8D9-E5B6-44B0-9137-6C1DCDD18BB7.jpeg

Privat TUL i går viste en skikkelig aktiv liten krabat med bittesmå føtter :love017
Jeg valgte å ta en ultralyd til for å få roet ned nerver og kunne nyte ferien - og den nytes nå til det fulle med viten om at den lille ser helt frisk ut! Apparatet hos den private gynekologen min er utrolig bra, så hun gikk igjennom sjekk av hjerne, organer, bein og armer med strålende resultat :Heartpink

1.2.276.0.26.1.1.1.2.2022.237.39432.1652556.92012544.jpg

Vært på UL pga blødning, alt vel med lille. Målt til 10+2, altså tre dager frem denne gang (sist ble jeg satt tre dager bak). Tror uansett jeg forholder meg til menstermin foreløpig.

Fikk høre hjertelyd, og den beveget seg og hadde hendene opp i ansiktet og sprellet rundt. Så morsomt å se utviklingen som har vært på bare disse 18-19 dagene siden forrige UL :love017

Back
Topp