Hvordan gikk det på TUL?

TUL i dag. Målt til 0.95cm, uke 7+6.
Alt så fint ut foreløpig:happy: Var bekymret for å bli satt tilbake et par uker grunnet sen positiv test, men det var nøyaktig likt som jeg hadde regnet ut, ut i fra mens. Vi så ett hjertet som slo og vi fikk også høre en liten snutt.:Heartred

TUL for akuratt en uke siden i dag, var da 7+0. Fikk se et blinkende hjerte og ei lita reke på 0,81 mm. Legen sa alt så fint ut, heldigvis. Etter noen timer begynner jeg å lure på om andres resultater er lik, og finner raskt ut at flesteparten har noe større mål enn mitt lille embryo. Slik blir man jo helt tullete av, og nå bekymrer jeg meg sånn over om alt egentlig kommer til å gå bra. Dette var fra IVF-forsøk.

(Litt betryggende ord fra andre vil settes stor pris på!)

TUL for akuratt en uke siden i dag, var da 7+0. Fikk se et blinkende hjerte og ei lita reke på 0,81 mm. Legen sa alt så fint ut, heldigvis. Etter noen timer begynner jeg å lure på om andres resultater er lik, og finner raskt ut at flesteparten har noe større mål enn mitt lille embryo. Slik blir man jo helt tullete av, og nå bekymrer jeg meg sånn over om alt egentlig kommer til å gå bra. Dette var fra IVF-forsøk.

Hvis du ser her i gruppa så ser du veldig mye forskjellige mål på rekene våre og ;)
Krysser fingrene for at alt går veien :Heartpink

Vi hadde tul når hun var 7+3 og vi hadde embryo på 12.2mm vi fikk også beskjed at det var under 4% hvis det skulle gå galt, men alt så veldig bra ut. IVF her også

Jeg begynner også å lure litt på hvordan de fastsetter antall uker, er det kune CRL de går etter? I såfall varierer det jo veldig. Jeg var på TUL i går å ble satt tilbake fra 7+2 til 7+0 da lille blubb målte nøyaktig 1cm. Mens flere i denne tråden har mindre CRL-mål men likevel satt til like langt eller lengre på vei enn meg. Så jeg skjønner ikke helt dette..

Dere som har vært på TUL da mener jeg ikke den uke 12 men som her inne i uke 6 , 7,8 og 9 liksom, er det privat Ul eller i regi det offentlige?
Gikk privat uke 7+3
Fikk offentlig uke 9+0 grunnet historikk

Skal imorgen, da er eg 8+6. Hadde litt lyserosa på papiret i forgårs og i går. Men har gitt seg heilt. Livredd, på grunn av at eg har hatt to missed abortion etter kvarandre og den siste starta med lyserosa utflod som etter fleire daga tok seg opp. Håpe det går bra imorgen.
Altså, likte innlegget fordi du skal på tul i morgen. Ikke pga MA, så trist å gå gjennom det, også to ganger :sorry: håper virkelig alt står bra til med knøtt i magen ❤️❤️ lykke til ❤️

Back
Topp