Jeg har også termin i mars Var på ultralyd idag og ble satt til 13+1 men termin 16. Mars!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har også termin i mars Var på ultralyd idag og ble satt til 13+1 men termin 16. Mars!
Oi Oi Oi så spennende!! Jeg heier så på dere! <3Her går det bra, men er slitsomt de periodene jeg jobber. Da blir det lite søvn innimellom og jeg har meget kort lunte når jeg er sliten [emoji14] måtte på en ekstra vakt i natt etter å ha gått 5 vakter t.o.m onsdag. Så nå ser jeg frem til helg med familien, S er i full fart, krabber, åler, klatrer og hyler. Jeg er i gang med letrozol og skal på ultralyd 12/10 så det blir mange spennende dager fremover
Fortsatt ikke fått mensen
Bare negative tester så da blir det sikkert ny mulighet i november
Sant det takk for det, skal ringe fertilitetsavdelingen til uka om jeg ikke har fått menstruasjon slik at jeg event. Kan få noe for å sette den i gang i god tid før julestengt der nede.NY måned, nye muligheter masse lykke til
Hvordan gikk det?Da skal jeg ned til fertilitetsavdelingen i morgen, for oppfølging... Siden testet er negative og mens er uteblitt
Hei! Har startet på primolut for å få bortfallsblødning, starter på letrozol på dag tre av den blødningen og skal gå på den i fem dager. Nå har jeg fått en kjip bivirkning, som jeg ikke fikk i august; kvalme.Hvordan gikk det?
Æsj, å være kvalm er helt forferdeligHei! Har startet på primolut for å få bortfallsblødning, starter på letrozol på dag tre av den blødningen og skal gå på den i fem dager. Nå har jeg fått en kjip bivirkning, som jeg ikke fikk i august; kvalme.
Ja det er så pyton, lå grisekvalm på sofaen, så tenkte å sjekke bivirkningene da. Joda, kvalme var en vanlig bivirkning det vanlig dosering for å utsette mens er en tbl daglig i ti dager (mener jeg) nå har jeg hatt seks tbl daglig i fire dager ikke rart det kom en bivirkning kanskje?Æsj, å være kvalm er helt forferdelig
He he skikkelig hestekur du er på [emoji14] Håper det virker som det skal! S skal jo bli storesøster snart <3Ja det er så pyton, lå grisekvalm på sofaen, så tenkte å sjekke bivirkningene da. Joda, kvalme var en vanlig bivirkning det vanlig dosering for å utsette mens er en tbl daglig i ti dager (mener jeg) nå har jeg hatt seks tbl daglig i fire dager [emoji14] ikke rart det kom en bivirkning kanskje? [emoji14]