Jeg har også termin i mars
Var på ultralyd idag og ble satt til 13+1 men termin 16. Mars!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har også termin i marsVar på ultralyd idag og ble satt til 13+1 men termin 16. Mars!
Oi Oi Oi så spennende!! Jeg heier så på dere!Her går det bra, men er slitsomt de periodene jeg jobber. Da blir det lite søvn innimellom og jeg har meget kort lunte når jeg er sliten [emoji14] måtte på en ekstra vakt i natt etter å ha gått 5 vakter t.o.m onsdag. Så nå ser jeg frem til helg med familien, S er i full fart, krabber, åler, klatrer og hyler. Jeg er i gang med letrozol og skal på ultralyd 12/10 så det blir mange spennende dager fremover![]()
Fortsatt ikke fått mensen![]()
Bare negative testerså da blir det sikkert ny mulighet i november
![]()
Sant detNY måned, nye muligheter masse lykke til
Hvordan gikk det?Da skal jeg ned til fertilitetsavdelingen i morgen, for oppfølging... Siden testet er negative og mens er uteblitt![]()
Hei! Har startet på primolut for å få bortfallsblødning, starter på letrozol på dag tre av den blødningen og skal gå på den i fem dager. Nå har jeg fått en kjip bivirkning, som jeg ikke fikk i august; kvalme.Hvordan gikk det?
Æsj, å være kvalm er helt forferdeligHei! Har startet på primolut for å få bortfallsblødning, starter på letrozol på dag tre av den blødningen og skal gå på den i fem dager. Nå har jeg fått en kjip bivirkning, som jeg ikke fikk i august; kvalme.![]()
Ja det er så pyton, lå grisekvalm på sofaen, så tenkte å sjekke bivirkningene da. Joda, kvalme var en vanlig bivirkning detÆsj, å være kvalm er helt forferdelig![]()
He he skikkelig hestekur du er på [emoji14] Håper det virker som det skal! S skal jo bli storesøster snart <3Ja det er så pyton, lå grisekvalm på sofaen, så tenkte å sjekke bivirkningene da. Joda, kvalme var en vanlig bivirkning detvanlig dosering for å utsette mens er en tbl daglig i ti dager (mener jeg) nå har jeg hatt seks tbl daglig i fire dager [emoji14] ikke rart det kom en bivirkning kanskje? [emoji14]